Sloggi

Dat deze pisvlek maar mag verpieteren in een suf dorp als Berkel en Rodenrijs

Reya Eerst al Omtzigt, en nu Tem. Hugo houdt niet veel fans over zo.

Reya

Als mensen nu gewoon eens direct naar me luisteren hadden we hier geen last van gehad natuurlijk.

Je suis Dwers

tsjok
    Dat vind ik ook wel een interresante conclusie, dat zou namelijk betekenen dat Hugo de Jonge gewoon een waardeloze politicus is naast een waardeloze bestuurder, of dat dit gewoon de cultuur is daar en dat iedereen dit gewoon voor elk onhandig dingetje doet, of dat er misschien nog wel wat meer in zit. En/en is overigens ook gewoon mogelijk.

Tem Als je het NOS-Journaal mag geloven dan vinden de andere coalitiepartijen die uitleg ook wel voldoende.

Tem

Rotterdam komt vast nog wel vacant.

Duke Nee, helaas. CDA gehalveerd in Roffa. Die gaan niets meer leveren.

• Duke replied to this.
      • Tem likes this.

Eur

Zonde, leek me wel een mooie match met de Karremans.

Tem "Ik betreur het dat ik onvoldoende heb toegezien op het feit dat over mijn betrokkenheid verwarring is ontstaan"

Classic

Hé verrek, Ziggo heeft NPO Politiek eruit gegooid en er een Oekraïense nieuwszender voor teruggezet.

janneke141 NPO Nieuws en NPO Politiek zijn samengevoegd, dus waarschijnlijk moet je nu op het kanaal zijn dat vroeger NPO Nieuws was.

Het is druk in de kamer. Lekker veel animo.

Van Haga wil nog even zeven coronadebatten in 2 minuten over doen :')

En Agema heeft door dat Omzigt kiezers weg kan trekken bij PVV.

remlof Ook op een heel ander kanaal kwam ik laatst achter, ergens in de 90 dacht ik

83.

Het begint nu al op een 'zeik op alles wat je niet bevalt'-debat te worden. Jammer.