Chewie Ik heb geen Ziggo maar KPN. Daar zit NPO Nieuws en Politiek nu op 83 meen ik.

Haha, dit is toch om te janken. Hoe krijg je het je smoel uit.

• Tem replied to this.

Tem De CDA-woordvoerder (is die van den Berg trouwens echt de zorgwoordvoerder, of had ze gewoon het kortste strootje) staat letterlijk te verkondigen dat alle mondkapjesaankopen keurig via Van Rijn verlopen zijn en dat Hugo slechts 'berichten heeft doorgeleid'.

Met alles wat er de afgelopen dagen in de krant heeft gestaan vind ik het wel knap dat je dat nog met een stalen gezicht in het parlement kan verkondigen.

Wat een arrogantie ook weer

janneke141 Hehe, heb je meegekregen dat ze geen stevig woord kon vinden om de deal met van Lienden mee te beschrijven?

Helsinki Nee, net gemist. Was even koffie aan het zetten, ik vond dit iets te veel herhaling.

Maar goed, vanuit de hoek van D66, VVD en ChristenUnie blijft het oorverdovend stil en ook de SGP gaat De Jonge niet aanpakken, zij het op puur formele gronden. Dus het einde van dit schouwspel staat eigenlijk wel vast.

Ik sta uiteraard pal achter Hugo. Go Kamerlid Van den Berg!

Tandeloze bijdrage van D66 weer.

Je kunt de bijdrages van VVD, CU en D66 ook naadloos over elkaar heen leggen; de opbouw was bijna hetzelfde. Je zou bijna denken dat het afgesproken werk is.

janneke141
            Bijdragen nog niet bekeken, maar ik gok op de volgende structuur:

1. Opmerken dat het een crisis was, er moesten onder druk keuzes worden gemaakt.
            2. Paar quasi-kritische kanttekeningen bij handelen De Jonge.
            3. Vertrouwen uitspreken in zijn kunnen.

En over tot de orde van de dag.

Friek Je zit dicht in de buurt, al denk ik dat ze 3. voor de tweede termijn bewaren. Maar 1b. was een staaltje zwartepieten, of hoe je dat tegenwoordig ook moet noemen: uitleggen waarom er allerlei mensen allerlei foute dingen gedaan hebben - andere mensen dan H. De Jonge.