janneke141 hij houdt er alleen een stomme hobby op na
Vastgoedhandel?
janneke141 hij houdt er alleen een stomme hobby op na
Vastgoedhandel?
janneke141 Jean Paul, ja die ken ik uit de sportwereld. Nummer tien Ben van Hees was ooit met zijn vrouw Marja Allofs het hart van D66 in Nijmegen. Rosalie ken ik via de historische vereniging.
Eur Hoho, ik moet eerst nog zin maken om mij naar het lokale bejaardentehuis te bewegen voordat je je een extra stem voor de PvdA rijk mag rekenen.
Friek PVV Utrecht hebben we hier ook. Lijsttrekker leek een beetje op Bill van het spelletje ‘Wie is het?’.
Aangemerkt als Foreign Agent.
Drietebuul
Wel te weinig wenkbrauwen, iets te grote baard, te kaal en een bril te veel. MAAR TOCH.
Zo is het sprekend Fred Teeven.
Partij van de Arabieren wordt het hier.
Tot waarschijnlijk niemands verbazing wordt het hier GL, immer de partij die qua standpunten het dichtst bij mij staat. Nog wel steeds ongelukkig met het wegpromoveren van brokkenpiloot Isabelle Diks naar Groningen. Maar om daar nu lokaal voor te gaan stemmen...
Daarbij ben ik groot fan van de ambitie om de auto zo veel mogelijk de stad uit te jagen en ik vrees dat wanneer GL en PvdA te veel gaan verliezen, plannen misschien toch weer worden afgezwakt.
Ik ga morgen CDA stemmen. Op ene Micheline Paffen.
Bolkesteijn Toch een vooruitgang tov de SGP.
Demonen666 gestemd. Balans gezocht tussen concrete standpunten, ideologie en vertrouwen in de persoon.
GroenLinks kwam bij mij overigens ook vrij hoog in de stemwijzers. Toch wel een partij waar ik eigenlijk nog nooit overwogen heb om op te stemmen. Vreemd punt vind ik wel dat ze blijkbaar alle maximale snelheden in de bebouwde kom naar 30km/h willen verlagen. Dat is blijkbaar ook een landelijk standpunt, en dat zal wel zijn waarom GroenLinks Hengelo dit ook in de stemwijzer heeft meegenomen.
Begrijp ik echt niet. Verkeer is juist zo'n micromanagement probleem dat je niet volledig landelijk wil delegeren.
Prima als je echt een fietsstad hebt, om meer OV en fietsen te stimuleren, maar als de Hengelose "ring" naar de snelwegen zo dramatisch zijn aangelegd dat je praktisch het centrum in moet dan is 30km/h echt geen succes. Dan moet je juist investeren in wegen zodat die auto's die naar het buitengebied moeten niet je halve centrum door gaan. De vraag is overigens ook of auto's dan nog steeds gebruik gaan maken van doorstroomwegen of gewoon de woonwijken in gaan. Of wat moet je denken van alle gehuchten waar sowieso al nauwelijks verkeer is.
PolitiekGeaard Dat zijn voor GroenLinks allemaal geen overwegingen. Automobilisten pesten ontmoedigen is gewoon landelijk beleid.
Als je in Amsterdam alles met je bakfiets kan, dan kun je het namelijk overal.
janneke141 30 rijden binnen de bebouwde kom zou de verkeersveiligheid enorm ten goede komen, vermindert vervuiling en geluidsoverlast en wordt gesteund door allerlei experts zoals het swov. Bovendien wil GL altijd uitzondering mogelijk maken voor doorgaande wegen waar dat veilig kan.
Maar ja, gewoon onnozel iets roepen over automobilisten pesten en bakfietsen in Amsterdam is wel makkelijker hè.
Alleen de "voordelen" noemen en niet de nadelen is even makkelijk.
Maar goed, stem er vooral op als je de hele bebouwde kom in een woonerf wil veranderen. Dat is het mooie aan ons kiesstelsel - dat je die mogelijkheid hebt.
janneke141 "voordelen"
:')
In binnensteden is een limiet van 30km/u niet meer dan redelijk.
janneke141 Zijn dat geen echte voordelen?