Ik denk dat het met gezonde tegenzin GL wordt.
Maar meer vanwege het afstrepen van alle andere opties dan dat ik ze inhoudelijk steun.
Gemeenteraadsverkiezingen Polcafepoll
Volt. Maar die staat er niet bij en ik weiger "Anders" te stemmen.
remlof Sorry, die was ik een beetje vergeten maar ik mag geen nieuwe antwoorden meer toevoegen.
Welke Arnhemmer heeft zichzelf genomineerd voor de Klopkoek Award door NVU aan te vinken (ja ja er staat ook PVV en FvD bij maar dat is voor de vorm)?
janneke141 Ik mag er niet meer dan 10 invullen dus ik heb "ik stem niet" veranderd in Volt. Iedereen hier stemt toch neem ik aan?
janneke141
PVV Utrecht hebben we hier ook. Lijsttrekker leek een beetje op Bill van het spelletje ‘Wie is het?’.
Maar nee, had dan nog liever op de straatmuzikant/zwerver gestemd die ‘vier jaar lang bombarie’ in de raad beloofde.
Friek Ik zeg ook niet dat je daadwerkelijk PVV zou gaan stemmen. Ik zeg dat ik je ervoor aanzie om hier de poll te fucken.
En Bill van wie is het, haha. Ik heb dat spel geen 100 jaar gespeeld en toch weet ik precies wie je bedoelt
- Edited
Ik hak de knoop pas door in het kieshokje, maar stem waarschijnlijk lokaal. Ik ken een paar van de kandidaten persoonlijk, ze hebben oog voor de hele stad en zijn tegen de bebouwing van het prachtige Veur Lent. Ik moet nog even uitzoeken of ze wel voor de plannen zijn voor bouw in stadspark De Goffert om zo nieuwbouw van de lokale voetbalclub te faciliteren. Aangezien dat ook weer groen inruilen voor beton is, ben ik daar ook niet voor. Dus dan verandert mijn stem.
- Edited
Dwersdriever Welke lokale partij heb je in gedachten? Er zijn er twee toch?
janneke141 Stadspartij Nijmegen.
Dwersdriever Dat gaat 'm voor mij ook wel worden. Moet nog even kijken wie. Die nummer 2 vind ik wel een prettige spreker, hij houdt er alleen een stomme hobby op na en er staat ook nog ergens een vader van een oud-leerling op.
janneke141 hij houdt er alleen een stomme hobby op na
Vastgoedhandel?
janneke141 Jean Paul, ja die ken ik uit de sportwereld. Nummer tien Ben van Hees was ooit met zijn vrouw Marja Allofs het hart van D66 in Nijmegen. Rosalie ken ik via de historische vereniging.
Eur Hoho, ik moet eerst nog zin maken om mij naar het lokale bejaardentehuis te bewegen voordat je je een extra stem voor de PvdA rijk mag rekenen.
Friek PVV Utrecht hebben we hier ook. Lijsttrekker leek een beetje op Bill van het spelletje ‘Wie is het?’.