mono Ik had bij aanvang van de coronacrisis wat zooi gehaald voor als ik een paar dagen wegens ziekte thuis geïsoleerd zou zitten, waaronder ook een of andere iglo diepvries maaltijd met AGV. Net maar even opgewarmd. Zelden zulke smakeloze, kleffe meuk gegeten. 😂
Luda Heerlijk bakje nasi uit de vriezer, wordt wel weer tijd om even wat ingevroren kliekjes weg te werken.
Duke Asperges die vanochtend van het land kwamen, eitjes vers van de boer en lekkere gerookte zalm. Het is nu echt voorjaar 😎
LuisInPels Gehaktwraps hier, met guacamole, kaas, creme fraiche, etc. Zit je altijd goed vol van... 😶😳
mono Curry met rode linzen en zoete aardappel met alle restjes groenten uit de koelkast en wat kip tandoori uit de oven.
Dwersdriever Klassiek bereidde asperges met fijn lekkere witte wijn en mijn laatste fles Ice Wine uit Canada bij het dessert. Ik moet dringend weer een keer terug, maar dat zal voorlopig wel niet gebeuren.
LuisInPels Gevulde aubergine vandaag, met lamsgehakt. En couscous en tzaziki* erbij *Een beetje een slap aftreksel ervan, want heb geen verse munt.
remlof Reya Het kan me niet echt schelen hoe lang het duurt om klaar te maken als ik het zelf niet hoef te doen 😋
remlof Frietje waterfiets besteld. Het is tenslotte koninginnenach. Ehh koningsnach. Oh nee, woningsnach :')
PolitiekGeaard Hoi Rick, de ansjovis is helaas uit het assortiment. Ik durf niet te zeggen of het wel weer terug komt. Groetjes, Domino's Een pizzaria zonder ansjovis is geen pizzaria.
Doedezemaar Ik maakte vandaag dit https://deliciousmagazine.nl/site/2017/04/06/tagliatelle-munt-doperwtensaus/?utm_source=delicious&utm_medium=nieuwsbrief&utm_campaign=DLC%20-%20nieuwsbrieven%20-%20Q2%202020&utm_term=DLC%20-%20nieuwsbrief%20-%20week%2018%20-%202020&utm_content=Nieuwsbrief%20header en heb het een beetje getweaked: de knoflook met een sjalotje zachtjes gefruit, ik hou niet zo van rauwe knoflook, en een schepje mosterd door het sausje gedaan. Geserveerd met langzaam gegaarde zalm uit de oven, die was ingesmeerd met een mengsel van mosterd, honing, dille en citroensap. Was een prima maaltijd