LuisInPels Helsinki Lolwut? :') Al zal het vast een standaardformuliertje zijn waar ze het niet uit hebben gezet voor de kip.
PolitiekGeaard Ik geloof dat je in Japan wel kip sashimi kunt krijgen, zonder de salmonella. Op zich wel interessant om eens te proberen, maar ik verwacht er niet zoveel van.
Doedezemaar Vandaag staat er Filipijnse kip adobo op het menu. En bij jullie? Nog bijzondere dingen gepland voor het vreetfestijn dat Pasen tegenwoordig is? Morgen een lunch in de tuin met brunchbroodjes, scrambled eggs, gerookte zalm, een of ander zoet vlechtbrood en een Frans kaasje, verder doen we er niks aan.
LuisInPels Oh, ja, pasen, nee, niets speciaals. Even kijken wat er nog in de vriezer ligt. Vanavond eten we zelfgemaakte pizza. Zodadelijk maar eens aan het deeg beginnen terwijl het bier staat te pruttelen.
mono Ik had bij aanvang van de coronacrisis wat zooi gehaald voor als ik een paar dagen wegens ziekte thuis geïsoleerd zou zitten, waaronder ook een of andere iglo diepvries maaltijd met AGV. Net maar even opgewarmd. Zelden zulke smakeloze, kleffe meuk gegeten. 😂
Luda Heerlijk bakje nasi uit de vriezer, wordt wel weer tijd om even wat ingevroren kliekjes weg te werken.
Duke Asperges die vanochtend van het land kwamen, eitjes vers van de boer en lekkere gerookte zalm. Het is nu echt voorjaar 😎
LuisInPels Gehaktwraps hier, met guacamole, kaas, creme fraiche, etc. Zit je altijd goed vol van... 😶😳
mono Curry met rode linzen en zoete aardappel met alle restjes groenten uit de koelkast en wat kip tandoori uit de oven.
Dwersdriever Klassiek bereidde asperges met fijn lekkere witte wijn en mijn laatste fles Ice Wine uit Canada bij het dessert. Ik moet dringend weer een keer terug, maar dat zal voorlopig wel niet gebeuren.
LuisInPels Gevulde aubergine vandaag, met lamsgehakt. En couscous en tzaziki* erbij *Een beetje een slap aftreksel ervan, want heb geen verse munt.