- Edited
Sander?
En ja. Tot m'n rugblessure aan toe een paar jaar geleden waren de ultras ook mijn doel. Misschien ooit nog.
Sander?
En ja. Tot m'n rugblessure aan toe een paar jaar geleden waren de ultras ook mijn doel. Misschien ooit nog.
Nee, Jonathan. Volgens mij is zijn volgende doel de Spartathlon. Ultra's zijn wel cool maar daar moet je echt wel een type mens voor zijn. Ik kijk wel eens van die docu's over de Barkley enzo. Echt megatof maar ik zou er totaal niet geschikt voor zijn. Kan er alleen maar mijn petje voor afnemen
Dit jaar 713,0 km hard gelopen. Niet slecht met een blessure periode van augustus tm november waar ik minimaal kon lopen.
Volgend jaar hoop ik een stukje meer te lopen
Dat is zeker netjes! Ik ben op 553 uitgekomen. Wel nog een km of 200 gewandeld/gehiked ook, Dus uiteindelijk ook rond de 750 daarmee.
M'n topjaar van 1500 (dat was in 2014) niet gered, maar wie weet, dit jaar meer wandelen en hopelijk meer rennen.
Eerste 6,5 km van dit jaar weer gelopen en gelijk een nieuw record op mijn snelste mijl, Heerlijk koud en rustig buiten. Perfecte dag voor een loopje
Door omstandigheden heb ik een paar sockwa's over. Barefoot hardloopschoenen.
Uit ervaring weet ik dat de zolen bijna onverslijtbaar zijn, en m'n schoen is toch ook een jaar of vijf actief mishandeld en werd toen pas echt haveloos.
Anyway, ik heb dus een spiksplinternieuw paar over, maat 38/39. Heeft iemand interesse / kent iemand iemand met interesse? Er moet wel een prijs betaald worden: iets van een feelgood story op iets van sociale media. Nader re overleggen. Met mij. Ik heb geen facebook/twitter/instagram, dus iedereen kan me alles wijsmaken .
Ik heb geen netwerk voor zoiets (had ik al gezegd dat ik dus geen facebook/twitter/instragram/taktik/weetikveel heb?), dus ik probeer het eerst hier maar eens. Wordt dat niks wijk ik wel uit naar een ander forum
Kickje.
Zojuist voor het eerst in mijn leven 5km sub 30 gelopen. Dat is al tijden een doel dus persoonlijke overwinning
Nu een nieuw doel verzinnen.
Ik vond het lopen een stuk leuker worden toen ik de doelen losliet en de meetapparatuur afgooide.
Toen ik nog wel van alles mat heb ik eens de hartslagmeter van mijn liefste geleend en daarmee een halve marathon in 2 uur gerend, om te kijken wat m'n hart deed. Dat deed het prima, en ik heb nog een half jaar een schaafwond gehad tussen m'n tieten door die meter.
Tegenwoordig ren ik voor de schoonheid en de troost. Vanochtend nog, het was weer mooi. Nu ik weer een iphone heb wordt er wel iets gemeten en vastgelegd; de hoeveelheid stappen. Daar kan ik wel mee leven, want dat zet mij niet aan tot spoed, of hindert me bij even stilstaan om wat mooie natuur te bewonderen. Of, zoals vanochtend, even 50 m wandelen zodat ik een stel bejaarde wandelaars niet hoefde te storen.
Pics van je tetten.
Net nog lekker een rondje gelopen van 7 km ofzo. Ik loop nu twee keer in de week en dat is precies goed voor mijn gestel. Voldoende tijd om te herstellen.
Sinds driekwart jaar loop ik op Altra's, dat zijn wel hele fijne schoenen hoor.
Ik heb laatst mijn record verbeterd met gemiddelde van 4:59/km en de 5km van net onder de 25 min.
Ben ik dan ook wel al een tijdje mee bezig Maar ik haal meer voldoening uit de langere afstanden, dus > 10km
Tem Sinds augustus. Met een gat van een maand omdat ik geblesseerd was vanwege slechte schoenen (heb nu nieuwe schoenen...).
Probeer rustig uit te bouwen qua afstand. Dacht eerst dat ik dat niet leuk zou vinden maar vandaag wilde ik eigenlijk nog wel verder, dus ja.
10 binnen het uur lijkt me een prima doel
Ben qua hardlopen een absolute leek. Maar tien kilometer in een uur moet toch wel te doen zijn? Als je stevig doorstapt is wandelend ruim zeven kilometer al aardig haalbaar. Of onderschat ik dat grandioos?