• Sport
  • Hardlopers zijn doodlopers

Net nog lekker een rondje gelopen van 7 km ofzo. Ik loop nu twee keer in de week en dat is precies goed voor mijn gestel. Voldoende tijd om te herstellen.

tsjok

Maar hoe dik binnen het half uur zat je?

Sinds driekwart jaar loop ik op Altra's, dat zijn wel hele fijne schoenen hoor.

Luda Niet zo veel. Heb 6 min/km aangehouden en daar iets onder gelopen, totaal 29:32.

• Tem replied to this.
    • Tem likes this.

tsjok

Hoe lang ben je nu aan het hardlopen?

Ik heb laatst mijn record verbeterd met gemiddelde van 4:59/km en de 5km van net onder de 25 min.
        Ben ik dan ook wel al een tijdje mee bezig 😅 Maar ik haal meer voldoening uit de langere afstanden, dus > 10km

Tem Sinds augustus. Met een gat van een maand omdat ik geblesseerd was vanwege slechte schoenen (heb nu nieuwe schoenen...).

Probeer rustig uit te bouwen qua afstand. Dacht eerst dat ik dat niet leuk zou vinden maar vandaag wilde ik eigenlijk nog wel verder, dus ja.

10 binnen het uur lijkt me een prima doel 🙂

• Tem likes this.

Ben qua hardlopen een absolute leek. Maar tien kilometer in een uur moet toch wel te doen zijn? Als je stevig doorstapt is wandelend ruim zeven kilometer al aardig haalbaar. Of onderschat ik dat grandioos?

Duke

Probeer het eens zou ik zeggen 🙃
          Je moet het een uur volhouden dat is best lastig als je niet getraind bent.

Duke Of onderschat ik dat grandioos?

Verschilt; je hebt figuren die uit het niks lachend zo'n afstand rennen, en mensen die er meer op moeten trainen.

• Tem replied to this.
          • Duke likes this.

Luda

Gebrselassie hier hoor, dames en heren

Tem

Ik niet hoor, ik moet echt veel moeite doen om een beetje snel te kunnen rennen.

• Reya replied to this.