Hehehe. De nieuwe coach van Heracles bedankt na de degradatie vriendelijk voor de eer en blijft toch maar assistent van Guardiola bij Man City.
Voetbal #5 - Een nieuw seizoen en een winters woestijn WK
tsjok
Als assistent mee naar Anfield uit, of als hoofdcoach naar het SolarUnie stadion te Helmond.
Tsja.
Drietebuul Maar daar houd je toch rekening mee als je tekent neem ik aan. Blijkbaar was er ook geen clausule of zo.
tsjok
Nouja, het is natuurlijk geen Lewandowski. Hij heeft een aantal belangrijke doelpunten gemaakt, maar we hebben ook genoeg wedstrijden gezien dat er helemaal niks uitkomt en hij een beetje onbeholpen over het veld jaagt.
Door het succes dat Europa in de Conference League boekte en het feit dat dat voor een belangrijk deel te danken was aan goals van Dessers zorgde voor een bepaalde hype. Nog geen drie maanden daarvoor was hij tweede keus achter Linssen, en was er kritiek op beiden omdat ze niet genoeg leverden. Qua voetbalkwaliteiten zullen ze dus allebei min of meer gelijkwaardig worden ingeschat, en ik denk dat men voor Linssen (ook als hij een paar jaar jonger was geweest) niet snel 4 miljoen (plus een riant salaris, want volgens mij verdient Dessers aardig bij Genk) neer zou tellen.
Drietebuul Ach, Feyenoord betaalde ook 4 miljoen voor Bozenik (4 goals in 28 wedstrijden en naar de uitgang). Het is niet alsof het een astronomisch bedrag is.
Fantastisch interview met Noa Lang. Zlatan is vergeleken met hem een bescheiden jongen.
tsjok
Ik denk dan ook dat Bozenik vooralsnog zeker als miskoop kan worden gekwalificeerd.
Maar het grote verschil tussen Bozenik en Dessers zit hem in het salaris. Ik begreep dat het huidige salaris van Dessers op ruim een miljoen per jaar wordt geschat. Mogelijk zijn er ploegen voor hem in de markt die daar nog een schep bovenop willen doen. Als ik even Google wat Bozenik zo ongeveer mag vangen is dat "slechts" 3,5 ton per jaar. Maakt toch een aardig verschil op een contract van vier jaar.
Een club als Feyenoord moet het op de transfermarkt vooral hebben van (bijna) transfervrije spelers en jong talent. En die laatste categorie is af en toe succesvol (Senesi), af en toe na een tijdje succesvol (Sinisterra), en af en toe misschien gewoon niet (Bozenik?). Zo hebben ze voor komend seizoen met Danilo Pereira da Silva een gokje gewaagd. Ik snap dat zulke spelers momenteel interessanter worden geacht dan een (met alle respect) redelijk wisselvallige spits die zichzelf in de continentale spotlight heeft gespeeld.
Drietebuul Als ik even Google wat Bozenik zo ongeveer mag vangen is dat "slechts" 3,5 ton per jaar.
Kom ik mijn bed niet voor uit.
Reya
Jij komt überhaupt je bed niet uit zonder hydraulische ondersteuning.
Dit artikel is alleen voor abonnees
Drietebuul
https://polcafe.nl/d/301-artikelen-uit-kranten-tijdschriften-enkel-voor-leden/755
Geen abbo op de Tub hebben :')_!
- Edited
Hup Oekraïne!
Al gun ik Schotland ook wel heel erg een ticket voor het zandbak-WK.
0-1 voor de Oekies. Die ook veel sterker zijn.
remlof Italië, ofzo.