Reya Drietebuul Als ik even Google wat Bozenik zo ongeveer mag vangen is dat "slechts" 3,5 ton per jaar. Kom ik mijn bed niet voor uit.
Falco Drietebuul https://polcafe.nl/d/301-artikelen-uit-kranten-tijdschriften-enkel-voor-leden/755 Geen abbo op de Tub hebben :')_!
tsjok Falco Wat een sympathieke knaap. Echt een leuke persoonlijkheid etaleert hij hier. Ik denk dat hij het ver gaat schoppen in het internationale voetbal met deze houding.
Friek remlof Al gun ik Schotland ook wel heel erg een ticket voor het zandbak-WK. Ik vraag me af of ik überhaupt ga kijken. Lekker een WK-finale tegen de kerst aan.
remlof Friek Oh ik ga wel kijken naar het WK. Een goeie pot voetbal is beter dan welke kutkerstfilm dan ook. Maar ik hoop wel dat ze het voortaan wel weer gewoon in de zomer doen in een land dat genoeg voetbalniveau en -traditie heeft om zelf op eigen kracht zich voor het WK te plaatsen.
remlof janneke141 Die spelen nu tegen Argentinië, geen idee hoeveel het staat. Edit: op Wembley dus het zal wel de Europees kampioen tgen de Zuid-Amerikaanse kampioen zijn.
remlof Oekraïne staat 2-0 voor, maar met nog een kwartier te gaan is Schotland steeds sterker geworden, dus het blijft spannend. Leuke wedstrijd. De winnaar moet trouwens nog tegen Wales strijden voor het definitieve WK-ticket.