Ik doe 27 september - 11 oktober wel. Leuk om dit weer op te starten.
Ik luister Frieks suggestie uit de vorige ronde Nils Frahm trouwens nog steeds. ️
Ik doe 27 september - 11 oktober wel. Leuk om dit weer op te starten.
Ik luister Frieks suggestie uit de vorige ronde Nils Frahm trouwens nog steeds. ️
Ik lurk. Of doe een poging tot.
Ik ga niks beloven. Lees wel mee maar luisteren kwam er de vorige keer niet zo van maar misschien zitten er dit keer passende pareltjes tussen
Reya heeft Bløf al op de radar, vandaar.
Heb je nou jezelf niet ingeroosterd?
tsjok
Ik laat liever de eer aan een ander. Mocht die zich niet aandienen, dan neem ik de open plek wel voor mijn rekening.
Ik wil de laatste wel doen, mijn allerfavorietste album ooit krijgt veel te weinig aandacht.
remlof OP aangevuld. Ben benieuwd.
Als muzieksnob blijf ik voorlopig even lurken.
Is het de bedoeling dat ik het album morgen hier plaats?
Ik doe de laatste week wel.
Tem
Vandaag of morgen. Kijk maar wanneer het je uitkomt!
Dwersdriever
Helaas net daarboven al vergeven aan Remlof. Bij een succesvolle editie knallen we eind november gewoon een nieuwe inschrijving online. Vind het wel redelijk om je daar dan al een eerste keuze in te geven, onder opschortende voorwaarde dat we dan ook een #4 houden.
Alvast enkele kandidaat-albums geluisterd. De eindkeuze gaat mede afhangen van de keuze van degenen die voor me komen.
Mijn bijdrage dit keer is het derde album van Dylan LeBlanc - Cautionary Tale.
Dylan LeBlanc is een Amerikaanse singer-songwriter uit Louisiana. Toen ik hem voor het eerst hoorde moest ik direct aan Neil Young denken en dat is niet geheel uitzonderlijk. Hij werd met zijn eerste album Paupers Field al getorpedeerd als de "nieuwe" Neil Young. Dit legde zo'n druk op de beste jongen dat hij een inzinking kreeg na zijn tweede album. Zijn comeback met het derde album in 2016 was grandioos. Ik vind het een compleet album met een groovy relaxte en melancholische country sound en ik regelmatig luister op vrije ochtenden en maar niet gaat vervelen. Album is ongeveer 45 minuten dus niet idioot lang allemaal.
Mijn favoriete nummers zijn Easy way out, Cautionary Tale, Man Like Me
Drietebuul No problem. Had beter moeten lezen.