GSbrder Iemand met een hekel aan dieren, internationale ervaring, geen vliegangst en wil hakken dragen. Ik denk dat ik er wel uit ben:
Duke Falco Dat sowieso, wie weet komt er nog een leuke lobbyist voor de bio-industrie bij de EU uit de hoge hoed.
remlof Dwersdriever Jammer dat gezien de reacties een hoop mensen te dom zijn om hier de parodie in te herkennen.
Dwersdriever remlof De grens tussen parodie en werkelijkheid is politiek Nederland vaak ook nog maar in de verte zichtbaar.
remlof Dwersdriever Neem dan de partijen app de hak die zich daar schuldig aan maken ipv die die daar een einde aan proberen te maken zou ik zeggen.
Duke GSbrder Waarbij GL dat natuurlijk al was. Die zijn vrij wanhopig op zoek naar geschikte kandidaten van buiten de Randstad begreep. Maar dat valt nog niet mee.
Dwersdriever In een handjevol studentensteden buiten de Randstad is GroenLinks ook nog wel een partij die ertoe doet. Maar de nieuwe combinatie zal inderdaad vooral een Grachtengordel-partij zijn. Op de deelfiets naar de biologische markt en twee keer per jaar naar Bali om even te ontsnappen aan de stress voor een weekje yoga.
remlof Dwersdriever De groep die je zo stereotypisch omschrijft is best groot tegenwoordig en kan prima de basis van het electoraat voor een grote linkse middenpartij, wat PvdAGL probeert te zijn, zijn.
tsjok Reya In plaats van echt iets inhoudelijks te zeggen kun je ook gewoon een vijandsbeeld verzinnen en Don Quichot-stijl dát aanvallen. Har har har twee keer per jaar naar Bali het is me wat en ondertussen links beleid har har har
GSbrder Reya We vergeten er inderdaad aan toe te voegen dat het een vrouw, parttime werkzaam in de (kantoor)publieke sector, met een voorkeur voor homeopathie en producten uit de wereldwinkel is.