janneke141 Dus hij is het niet met de partijen eens en wil ook niet aan de voorwaarden voldoen, maar hij wil wel lijsttrekker worden. Juist.
GSbrder remlof Prem heeft ook ooit stennis geschopt bij DWDD. Om vervolgens tafelheer te worden. Dus wat dat betreft is z'n uithaal de gebruikelijke modus operandi voor Radhakishun.
Eur Duke Voor de ultieme chaos hoop stiekem ik dat zij Timmermans als kandidaat aankondigt 🤣 “Iemand met internationale ervaring”
GSbrder Iemand met een hekel aan dieren, internationale ervaring, geen vliegangst en wil hakken dragen. Ik denk dat ik er wel uit ben:
Duke Falco Dat sowieso, wie weet komt er nog een leuke lobbyist voor de bio-industrie bij de EU uit de hoge hoed.
remlof Dwersdriever Jammer dat gezien de reacties een hoop mensen te dom zijn om hier de parodie in te herkennen.
Dwersdriever remlof De grens tussen parodie en werkelijkheid is politiek Nederland vaak ook nog maar in de verte zichtbaar.
remlof Dwersdriever Neem dan de partijen app de hak die zich daar schuldig aan maken ipv die die daar een einde aan proberen te maken zou ik zeggen.