mono Boze_Appel de lente editie ook niet. Het is gewoon een soort van kroegentocht met speciaalbier. ?
remlof Reya De Brand IPA is niet slecht, inderdaad. Van de tap is ie ook lekker. Als gaat het idee van een IPA volgens mij volkomen in tegen het idee van vers getapt bier, maar goed.
tsjok remlof Als gaat het idee van een IPA volgens mij volkomen in tegen het idee van vers getapt bier, maar goed. Haha, zo had ik er niet over nagedacht. Slaat nergens op inderdaad.
Tem Weekend! Ondanks dat ik geen echte bokbier fan ben heb ik gezien het gure weer deze maar opengetrokken.
remlof tsjok Lekker hip doen met je Australian Pale Ale uit je brouwerij in Amsterdam. Hoho, deze is gebrouwen door Tim in Cothen staat op het etiket 🤨
tsjok mono Laat weten wat je er van vindt! Ik zag hem laatst staan, ken hem ook niet. Maar ik ben al te vaak teleurgesteld door bier met pepers er in.
mono tsjok Ik vond het eigenlijk een beetje vlees noch vis. Beetje bitter, maar echt een pittige smaak kon ik niet ontdekken. En dat artikel van de Speld was wel weer heerlijk. ?