Boze_Appel Na positieve berichten hier over de Brouwers IPA, ook maar een paar van die dingen ingeslagen. Even wachten tot het koud is geworden en vanavond maar eentje proberen.
remlof Boze_Appel Heb ‘m ook geprobeerd en is best lekker inderdaad. Al blif ik zweren bij de Brand IPA.
Boze_Appel remlof Die vind ik maar zo zo, zeker voor de prijs. Ik moest wel hard zoeken trouwens. De AH hier en enige plek dichtbij waar ze Brouwers hebben is maar een kleine AH en zat erg ver weg in het schap verstopt. Er is zegmaar veel meer ruimte voor alle cheapass halveliterblikken voor alle bijstanders en Polen.
remlof Je hebt twee Brand IPA’s he, de season (met roze etiket) en de gewone. Die eerste is duurder en vind ik niks. Dat is trouwens wel vaker bij IPa’s, heb ik gemerkt, hoe duurder hoe matiger ?
tsjok remlof Saisons zijn sowieso kut. Beetje meer geld vragen om hetzelfde bier te verkopen, maar dan slapper.
Boze_Appel Overigens zie ik net dat er 2-4 november een streekbierfestival is in Utrecht. ? https://streekbierfestival.nl/
mono Boze_Appel de lente editie ook niet. Het is gewoon een soort van kroegentocht met speciaalbier. ?
remlof Reya De Brand IPA is niet slecht, inderdaad. Van de tap is ie ook lekker. Als gaat het idee van een IPA volgens mij volkomen in tegen het idee van vers getapt bier, maar goed.
tsjok remlof Als gaat het idee van een IPA volgens mij volkomen in tegen het idee van vers getapt bier, maar goed. Haha, zo had ik er niet over nagedacht. Slaat nergens op inderdaad.