Bierrrrr
Een erg lekker zwaar blondje, gewoon te koop bij de Coop. Deze ga ik vaker halen.
Na positieve berichten hier over de Brouwers IPA, ook maar een paar van die dingen ingeslagen. Even wachten tot het koud is geworden en vanavond maar eentje proberen.
Boze_Appel Heb ‘m ook geprobeerd en is best lekker inderdaad. Al blif ik zweren bij de Brand IPA.
- Edited
remlof Die vind ik maar zo zo, zeker voor de prijs. Ik moest wel hard zoeken trouwens. De AH hier en enige plek dichtbij waar ze Brouwers hebben is maar een kleine AH en zat erg ver weg in het schap verstopt.
Er is zegmaar veel meer ruimte voor alle cheapass halveliterblikken voor alle bijstanders en Polen.
Je hebt twee Brand IPA’s he, de season (met roze etiket) en de gewone.
Die eerste is duurder en vind ik niks. Dat is trouwens wel vaker bij IPa’s, heb ik gemerkt, hoe duurder hoe matiger ?
remlof Ik ken alleen de gewone met oranje/bruinig etiket.
- Edited
Overigens zie ik net dat er 2-4 november een streekbierfestival is in Utrecht. ?
Boze_Appel de lente editie was wel prima, maar toen was het weer ook super.
mono Voordeel is dan wel dat het gratis is en je dus niet aan een kaartje 'vastzit'.
Boze_Appel de lente editie ook niet. Het is gewoon een soort van kroegentocht met speciaalbier. ?
Brand IPA had toch dat gele label? Die heb ik wel eens meegenomen. Best OK.
Boze_Appel Die is goed te buizen ja.
Oh ja, de oranje, die hebben we ook wel eens meegebietst.
Was de gele de saison dan?
Boze_Appel Ah, daar ga ik heen.
Ik bedoelde deze, de Brand session IPA.
De Brand IPA is niet slecht, inderdaad.