Ik wil wel graag weer meedoen maar ik realiseer me ook dat ik de laatste vier albums niet echt actief heb meegepost omdat ik er de tijd niet voor had ze te luisteren. Dus als ik een plekje bezet houd voor iemand die er meer tijd en energie voor heeft zou dat zonde zijn. ️
Polcafé platenclub #2
tsjok Perfect! Danku.
Pompom Mag je helemaal zelf bepalen. In 2019 is het natuurlijk nogal een gevoelig onderwerp, en om te voorkomen dat we verzanden in een discussie over wat het inhoudt om vrouw te zijn leek het me beter een dergelijke selectie aan de individuele deelnemers over te laten.
Drietebuul
Dan wil graag deze aandragen:
Pompom Dank je. Dat is zo'n nummer dat de hele week door mijn hoofd blijft spoken.
Ik luister gewoon de hele dag Autobahn op repeat.
Ik pas even, want ik heb de vorige editie niet alle albums beluisterd en heb geloof ik helemaal geen commentaar gegeven.
Laat ik eerst eens proberen dat laatste deze keer wel te doen.
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar we hebben nu:
25 november: Myst
2 december: Pompom
9 december: Tsjok (onder voorbehoud van...?)
16 december:
23 december:
Als stamgasten met een saaie mainstream muzieksmaak ook welkom zijn, wil ik wel een rondje meedoen.
Ik vond het leuk in de eerste ronde. Heb ook wel een interessante vrouwelijke artiest in gedachten. En niet eens Dolly Parton.
Mooi, dan zitten we al snel vol!
25 november: Myst
2 december: Pompom
9 december: Tsjok (onder voorbehoud van...?)
16 december: Linus
23 december: Dwersdriever
Om alvast een klein tipje van de sluier op te lichten:
Als tsjok niet wil ben ik wel bereid om een plaatje te plaatsen.
Goed idee om het maar met vijf te doen. Als mensen enthousiast worden kan er altijd weer een ronde worden gestart.
Drietebuul In de OP gezet.
Pompom
Is wel een hitje van formaat hoor!
Annie Temijer, zoals Dik Voormekaar haar noemde.
Drietebuul "en vele anderen..." is mijn favo nummer van die plaat.