tsjok Dwersdriever Heel opvallend ja. Een debiel met een bord kan nog een keer overkomen maar ze liggen echt om de haverklap weer.
Myst Dwersdriever Het is toch elk jaar wel raak? Kan me niet een rustige eerste week herinneren zonder grote slachtoffers. Anyway, Jumbo kan deze Tour wel in de prullenbak gooien.
janneke141 En Roglic ook op de keien. Misschien moeten die Jumbo's eens wat beter op de fiets blijven zitten.
tsjok En weer een valpartij. Sagan en Yates hard tegen de vlakte vlak voor de finish. Edit: Ewan, niet Yates.
Dwersdriever Ze moeten die renners gewoon direct de bergen en een tijdrit in jagen. Snel voor verschillen zorgen. En sprintetappes twintig km voor de finish afblazen voor klassementsmannen.
janneke141 Dwersdriever Dat laatste inderdaad. Tijdsverschillen 10km voor de finish optekenen en dan alleen nog maar rijden voor de ritoverwinning.
tsjok Dwersdriever Misschien gewoon geen wielerwedstrijden houden op stukken weg waar dat helemaal niet (veilig) kan. Is toch ook niet leuk voor het klassement, dit.
janneke141 tsjok Ja, volgens mij wel. Ik dacht eerst ook dat Sagan weer eens een tik uitdeelde, maar Ewan ging voor hem naar de grond en Sagan duikelde er overheen.