Volledig mee eens. Maar dit is door de aandacht vanuit politiek en media wel een lastige. Treed je stevig op, dan komt er ook een reactie en veel gezeik. Daar is veldwachter bromsnor uit Varsseveld ook niet op uitgerust.
Stikstofissues
Het is gewoon wachten tot er slachtoffers vallen. Daar heeft bromsnor blijkbaar wel zin in concludeer ik dan maar a contrario.
Er mogen bij dergelijke acties wmb best wel eens wat tractoren in beslag worden genomen.
remlof Jullie zien natuurlijk de strafpraktijk niet dagelijks maar deze discussie is echt hilarisch als je weet hoe vaak en voor welke kulredenen de politie van alles en nogwat in beslag neemt, van motoren tot auto's tot boten tot vrachtwagens tot huizen. En dan als je ernstige strafbare feiten pleegt met een tractor zou er ineens helemaal niets kunnen. :')
Zin in volgende week hoor. Dat wordt vast weer een smaakvol en redelijk protest.
tsjok https://nos.nl/artikel/2432825-woensdag-geen-boerenactie-in-den-haag-maar-een-protest-op-de-veluwe
Het wordt een "positief getoonzette manifestatie op de Veluwe". :')
tsjok Erg veel licht zit er niet meer tussen protesterende boeren en voetbalhooligans.
Myst Is het sympathie, is het de dreiging van geweld of is het gewoon een hele sterke lobby?
Mooi verwoord, helemaal mee eens.
Interview met de opperayatollah van FDF. Als die niet wordt gevolgd door de AIVD weet ik het ook niet meer.
‘De voedselvoorziening platleggen met een leverstop, is besproken. Of snelwegen blokkeren in Natura 2000-gebieden. Naar Schiphol kan ook. We bouwen het op en gaan door tot het af is.’
Dit kan ik dan wel weer waarderen.