TWDY Want we beoordelen nu of Michael Jackson tot leven gebracht moet worden en daarna eventueel opnieuw ter dood veroordeeld?
We hebben dat eerder gedaan. Nou ja, minus het tot leven wekken dan.
TWDY Want we beoordelen nu of Michael Jackson tot leven gebracht moet worden en daarna eventueel opnieuw ter dood veroordeeld?
We hebben dat eerder gedaan. Nou ja, minus het tot leven wekken dan.
Ik vond het slecht om te doen alsof je iemand pas moreel mag veroordelen als de persoon juridisch is veroordeeld. (Andersom ook trouwens). Het is duiken voor je eigen morele verantwoordelijkheid door te schuilen achter "rechtsgang". Kwalijk, laf, dom.
Ik vind het raar om te denken dat een zingende pedofiel niet daadwerkelijk the world zou kunnen willen healen, of niet zelf graag een beter persoon had willen zijn.
Goed opiniestuk uit de Volkskrant over deze kwestie: https://www.volkskrant.nl/cs-b792f630
Hangt er helemaal vanaf. Vrienden van mijn ouders verhuisden op stel en sprong 100 km verderop, 35 jaar terug. Iedereen was compleet verrast. Bleek dat hij aan zijn kleindochters gezeten had. Nooit veroordeeld maar dat geloofde ik meteen door die vlucht en ik kende hem natuurlijk.
Als mijn kinderen met zo'n verhaal zouden komen, geloofde ik ze ook zonder meer. Maar dat is natuurlijk een compleet andere situatie.
Over MJ zijn er tal van leugens geschreven die keer op keer ontkracht werden door simpelweg te gaan kijken. Neem die docu van Bashir, die een edit toepaste om MJ te laten bekennen. Later zagen we de originele opname en bleek dat het compleet uit zijn verband was gerukt.
En ook het beeld dat Robson huilde tijdens de begrafenis pleit niet voor zijn geloofwaardigheid. Alsmede ook eerdere gedragingen en verklaringen uit het verleden.
Daarom hou ik in dit geval graag bij bewezen feiten en die zijn er niet. Dat MJ knettâh was lijkt me wel duidelijk maar daar waren we 30 jaar geleden ook al achter.
Porta En ook het beeld dat Robson huilde tijdens de begrafenis pleit niet voor zijn geloofwaardigheid. Alsmede ook eerdere gedragingen en verklaringen
Met alle respect, maar dan snap je gewoonweg bar weinig van de psyche van kinderen die misbruikt zijn door een belangrijk persoon in hun leven. Zonder ooit de term kindermisbruik te hebben gehoord.
Precies dit dus.
De afschuwelijke knoop waarmee Safechuck en Robson sinds hun vroegste jeugd worstelen, is het thema van Leaving Neverland. Als dit zich aan het eind van het tweede deel in volle omvang aan je opdringt, is Jacksons onschuld moeilijk vol te houden. Onschuldig waaraan precies? Hij speelde, uiterst geraffineerd, kinderen uit tegen elkaar én tegen hun eigen familieleden. Hij miskende hun gevoelens, zadelde jochies van 5, 6, 7 jaar oud op met vraagstukken over verstoting en verdringing die voor menig volwassene al onbehapbaar zijn, en is zo op zijn minst de oorzaak van de ontwrichting van een aantal families.
SNL had nog een mooi stukje hierover met Pete Davidson.
Volledig off-topic, maar op Davidsons Wiki staat het bewijs dat Hillary Clinton weldegelijk humor heeft (al wist ik dat zelf natuurlijk allang), dus ik kam het niet laten om dit even met jullie te delen.
Davidson supported Hillary Clinton in the 2016 U.S. presidential election, and on December 5, 2017, he stated on his Instagram account that he got a tattoo on his leg of Clinton, whom he called his "hero", a "badass", and "one of the strongest people in the universe." Clinton herself thanked Davidson for the compliment, joking, "This makes it significantly less awkward that I've had a Pete Davidson tattoo for years."
Eur Hilary zit ook in de eerste aflevering van de comeback van Murphy Brown. Een running gag uit de serie is dat niemand het langer dan een dag uithoudt als secretaresse van de journaliste. In de aflevering zit Hilary Clinton aan het bureau en vraagt Brown. 'Do you have any secretarial experience?' En het antwoord is 'Yeah, a bit'.