• Sport
  • Formule 1 #2 - Zandvoort, Assen of geen van beide?

Chewie
Dat laatste Hamilton deed dus niet, Verstappen zorgde juist subtiel voor lichte verwarring bij Hamilton met zijn stuurgedrag, met als kers op de taart het onnodig remmen. Iemand er voorbij laten gaan is simpel: gas los, ietwat van ideale lijn afwijken en de persoon gaat er voorbij. Wat doet Verstappen? Beetje slalommen, beetje remmen en hoppakee, iemand klapt er achterop en dan de vermoorde onschuld spelen.

Zoiets is gewoon een verkapte poging tot doodslag. Weg met die levensgevaarlijke vent op dat circuit.

mono Half Nederland klept Olav Mol braaf na (wat een verademing dat we daar vanaf zijn volgend seizoen)

Verwacht jij verbetering volgend seizoen? Dat die Coronel mee gaat naar NENT is een teken aan de wand. Uiteindelijk zal het toch gewoon draaien om zoveel mogelijk merchandise te verkopen. De neutrale kijker die even 200 euro per jaar neer lapt zal een kleine minderheid zijn, het bierpubliek een meerderheid.

remlof Ik vind Max Verstappen buitengewoon onsympathiek, maar ik hoop wel dat ie toch nog wereldkampioen wordt.

En hij heeft een irritante piepstem.

Zoals ik al eerder zei is het inderdaad een erg merkwaardige familie (in mijn optiek).

Tegelijkertijd is het absurd waar Mercedes allemaal mee weg komt. Dat van die eerste herstart kwam alleen doordat Verstappen zijn banden koud waren gemaakt door Hamilton zijn getreuzel.

Maarja, Britse 'sport'. Alonso zei dat goed.

Klopkoek Dat Coronel blijft vond ik inderdaad ook jammer, maar verder lijkt er prima gesaneerd te worden met het vertrek van Mol, Plooij en Kamphues. Het nieuwe presentatieduo en de nieuwe pitreporter ken ik zelf niet echt, maar ik kan me niet voorstellen dat het erger is dan Mol en Plooij. Het zal altijd wel wat gekleurd commentaar blijven (dat is bij Sky niet anders), maar ik vond b.v. Rick Winkelman al een verademing ten opzichte van Plooij.

Friek Ja dat is wel een hele bijzondere interpretatie, Verstappen liet zijn gas al eerder los en ging van zijn lijn af maar Hamilton weigerde er voorbij te gaan daarna remde Verstappen en ramde Hamilton hem.

Klopkoek Daar draait die sport toch ook om?

Overigens zit je nog steeds niet vast aan NENT en kun je tot op heden nog prima voor 65 euro per jaar F1TV afnemen.

mono Wel jammer dat ze voor Coronel hebben gekozen, had liever Doornbos gezien

Chewie Overigens zit je nog steeds niet vast aan NENT en kun je tot op heden nog prima voor 65 euro per jaar F1TV afnemen.

Dat klopt (ofschoon F1TV het commentaar van de nationale rechtenhouders gebruikt), maar het gaat hier om welk publiek NENT zal aantrekken en bedienen.

Waarbinnen het type Fok! publiek een luidruchtig, lucratief en invloedrijk smaldeel zal zijn, denk ik.

Klopkoek Veel Fok!keriger dan het Ziggopubliek zal dat toch niet worden?

Reya Ecclestone vond Hitler ook al zo een goede leider... en het was de laatste sport waar tabaksreclame verdween.

Is weer eens wat anders dan onsympathieke, narcistische, bulldozer libertariërs van het type Penn Jillette 😛

Ik begrijp op zich wel dat Angela de Jong zich herkent in Olav Mol.

Klopkoek Waarbinnen het type Fok! publiek een luidruchtig, lucratief en invloedrijk smaldeel zal zijn, denk ik.

Dat zal toch wel meevallen, lijkt me niet zo'n welgestelde groep al claimen ze regelmatig anders (de wat verdien je nu topics waren wel een pareltje)?

Op zijn FOK!'s krijg je dan wel commentaar over Angela en zwarte piemels waarbij eigenlijk de klacht is waarom niemand hun piemeltje wil, tijdens parade optocht races PUA tips en natuurlijk het altijd rake commentaar over rozenwater terwijl de traditie! toch echt champagne voorschrijft.

• Reya replied to this.

remlof Zit er wel aan te denken om dit snel af te sluiten, toch een beetje huiverig voor dat NENT dit straks onmogelijk wil maken (of flink duurder).

Chewie Zonder opzeggen loopt het F1TV abo gewoon door volgens mij.

Chewie Dat zal toch wel meevallen, lijkt me niet zo'n welgestelde groep al claimen ze regelmatig anders (de wat verdien je nu topics waren wel een pareltje)?

Uitgezonderd het POL-café, uiteraard; enkel raspaardjes hier.

• Duke replied to this.

Reya

Zie toch redelijk wat F1-liefhebbers hier. En we kunnen toch constateren dat we het dan eerder over rascismepaardjes hebben dan over raspaardjes...

remlof Ja maar ik heb het nog niet omdat ik het via Ziggo wel voldoende vind, nu het daar weg gaat en ik ook overstap op glasvezel is het wel een goed moment om het af te sluiten.