GSbrder Duke Als ze medeverantwoordelijkheid moeten dragen voor definitieve afschaffing hra, dan is drug best pijnlijk.
Duke GSbrder Tja, we gaan het zien. Ik acht de kans op de VVD wel in de volgende regering kleiner dan niet.
remlof GSbrder CDA stopt met wiet. Dat is dan weer jammer, maar het lijkt me ook geen breekpunt voor ze, dus als GLPvdA effe doorduwt...
trein https://nos.nl/artikel/2579920-kabinet-zoekt-uitweg-crisis-hulp-van-oppositie-of-tjeenk-willink-bellen Ondertussen is de chaos compleet. Een motie van wantrouwen dreigt. Het schijnt dat Herman Tjeenk Willink mogelijk zijn pensioen moet onderbreken om de meubelen te redden. Arme man.
trein Sloggi D66, GroenLinks en de SP meldt de krant: https://www.tubantia.nl/politiek/oppositie-denkt-na-over-vervanging-van-laatste-resten-kabinet-schoof~ab5dcb6a/ Waarmee ze zich overigens geen haar beter tonen dan dit zooitje. Je kunt dit doen, maar alleen als je een door een meerderheid gedragen plan hebt over hoe het nu verder moet. Een kale MvW op dit moment is politiek vandalisme van de bovenste plank.
Linus Tjeenk Willink past wel in het patroon. Schoof is vandaag ook al naar de koning gehobbeld. Hij mag blij zijn dat hij Beatrix niet treft, denk ik.
Sloggi Linus Ik heb een gezonde hekel aan het koningshuis maar ik zou het wel kunnen waarderen als Wim nu een nieuwe (in)formateur aanstelt om een kabinet van nationale eenheid in elkaar te knutselen. Dan mag iedereen mooi kleur bekennen.
Linus Ik vermoed dat de druk nog niet zo hoog is opgelopen dat ons staatshoofd zijn vingers gaat branden aan zoiets in verkiezingstijd.
trein Duiker Dilan weer in actie, zal ze zich laten beëdigen als minister zodat ze helemaal kan schuilen of wat gaat ze doen?
tsjok trein Ik neem aan dat ze minister wordt. Er zijn erg veel functies vrij en ze heeft er ervaring in. Alternatief is dat Van der Burg haar vervangt als lijsttrekker. Maar dat lijkt me echt heel sterk.
janneke141 tsjok Op welk departement zou de VVD haar parkeren zodat ze zo min mogelijk schade kan doen in de campagne?
Sloggi tsjok Alternatief is dat Van der Burg haar vervangt als lijsttrekker. Maar dat lijkt me echt heel sterk. Van der Burg, dat is die man die zo viel over het woord huichelaar en van de week Ouwehand een kutwijf noemde in de Kamer toch?