janneke141 Thorbecke stond op de kieslijst van Maastricht meen ik…
Kabinet-Schoof deel 3: Een goed begin...
tsjok een typisch Omtzigt-voorstel dat enkel ziet op het aanpassen van een proces, zonder goede onderbouwing van het nut of doel.
De man had overduidelijk gewoon software developer moeten worden.
Duke Wat iets tot 'het beste' zou maken is afhankelijk van je criteria, dus in principe niet objectief te beoordelen.
Maar volgens mij zien we hier allemaal wel de nadelen van een volledig FPTP-districtenstelsel en ons systeem zit aan het andere einde. Persoonlijk vind ik het een groot goed dat iedere stem even veel waard is, en het ook voor kleinere groeperingen mogelijk is om vertegenwoordigd te worden.
Gelukkig een dikke kans op een vuurwerkverbod nu, dankzij de switch van de VVD.
Of zou autist Omtzigt hier ook, weer voor gaan liggen?
Schoof en Faber rollebollend over straat: https://www.tubantia.nl/politiek/faber-haalt-uit-naar-schoof-omdat-spreidingswet-niet-op-agenda-staat-ben-er-gewoon-klaar-mee~a3ab47c0/
Eerder ook al stukken in kranten over Mona die het helemaal zat is met Faber. Wanneer wordt Faber ontslagen?
trein
Rollenbollen heeft eh, erotische connotaties?
Vrij zieke geest als je daar direct aan denkt bij de combi van Mona en Marjolein.
Duke
Het wordt door trein opengelaten voor interpretatie. Ik dacht dat het wellicht een regionaal ding was, maar ook vandale.nl:
rol·le·bol·len (rollebolde, heeft gerollebold) 1spelend van een helling afrollen, over de kop rollen2stoeien, vechten: rollebollend over straat gaan in het openbaar ruziemaken3(informeel) vrijen, vrijerig stoeien
Lekker potje rollenbollen. Schoof die Faber even goed doorsmeert. Af en toe een catchphrase. "Is this enough Dick for you?!", of zoiets.
Drietebuul Rule 34 of the Internet.
trein Faber is echt de minst competente minister die ik ooit heb gezien.
Die bestuursstijl tergt ook premier Dick Schoof. Hij schrapte vorige week een voorbereidende vergadering voor de ministerraad. Faber had ambtelijke stukken rond de intrekking van de spreidingswet te laat naar betrokken ministers gestuurd. Die konden zich daar niet goed op voorbereiden. Schoof besloot de wet daarom van de agenda van de ministerraad van afgelopen maandag af te halen.
Aanlevering bij de ministerraad heeft alom bekende en vrij strakke deadlines. Dat Faber die mist wil waarschijnlijk zeggen dat het niet lukt steun te verkrijgen.