remlof Als deze parlementsverkiezingen zeg op woensdag 15 november zijn, wanneer moeten de kieslijsten dan bekend zijn?
remlof remlof Ik bedoel uiteraard de kandidatenlijsten, hoelang voor de verkiezingen moeten die bekend gemaakt worden?
remlof Rutte is niet beschikbaar als lijsttrekker en zal geen geen volgend kabinet leiden. Heel verstandig.
janneke141 remlof Het lijkt me voor dit moment geen slechte kandidaat hoor, maar je eigen kabinet opblazen over een immigratiedeal en dan een immigrant als lijsttrekker naar voren schuiven vind ik op zijn minst een interessant concept. Weet niet of dat zo goed valt bij de kiezers die ze willen wegtrekken bij de PVV en de rest van de extreemrechtse kliek.
tsjok remlof Dat wordt echt een drama. Wat een inhoudsloze opportunist is dat zeg pffff. Dan liever de terugkeer van Dijkhoff of Schippers (want met die laatste wordt VVD nooit de grootste).
remlof janneke141 Nou ja, Yeşilgöz heeft net wel nog effe dat hoofddoekjesverbod bij de politie erdoor gedrukt. Ze mag dan wel van Turkse afkomst zijn, van de islam moet ze weinig hebben.
tsjok Het worden wel echt hele bijzondere verkiezingen. VVD, CDA, GroenRood hebben nog geen lijsttrekker. BBB en Omtzigt zijn (vrijwel) nieuw. Er staan straks bij de lijsttrekkersdebatten allemaal totaal andere gezichten dan we gewend zijn.
remlof Dijkhof zou de beste uitkomst zijn voor de VVD denk ik, maar ik vraag me af of die dat nu al wil.
Duke remlof Die zou wel gek zijn. Een opvolger kan het nu namelijk gewoon niet goed doen. Het handigste is denk ik een niet al te hard beschadigde oudgediende als tussenpaus.