Duke Ondertussen hebben zowel De Jonge als Hoekstra aangegeven geen CDA-leider te willen zijn. Alsof de chaos in die club niet groot genoeg was 🤣
Sloggi Duke Vraag is ook of daar nog fractiediscipline heerst. Kan ook nog wel een factor worden vandaag, het CDA gaf Rutte opzichtig de roetveegpiet.
remlof Wopke Hoekstra stopt als CDA-leider, niet beschikbaar bij komende verkiezingen https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5395300/cda-wopke-hoekstra-verkiezingen-kabinet Maar ik zie De Jonge het nog wel doen eerlijk gezegd.
Sloggi janneke141 En hoe zeer ik het antiRuttesentiment ook snap, ik heb niet het idee dat deze motie het landsbelang dient. Dat hij het torentje weer als campagnespringplank kan inzetten nadat hij eerst welbewust het kabinet heeft getorpedeerd dient het landsbelang nu ook niet echt.
remlof Als deze parlementsverkiezingen zeg op woensdag 15 november zijn, wanneer moeten de kieslijsten dan bekend zijn?
remlof remlof Ik bedoel uiteraard de kandidatenlijsten, hoelang voor de verkiezingen moeten die bekend gemaakt worden?
remlof Rutte is niet beschikbaar als lijsttrekker en zal geen geen volgend kabinet leiden. Heel verstandig.