Val Rutte-IV en de komende verkiezingen
Bij1 valt Uit1. Door het uittreden van de twee leden in de gemeenteraad in Amsterdam heeft de partij daar geen vertegenwoordiging meer. Toxische partijcultuur is de redeb
„Ik werd bijvoorbeeld vaak ‘wit’ genoemd”, zegt Ahmadi, die van Afghaanse komaf is. „Daarmee werd bedoeld: je bent minder relevant voor de partij. Ik kreeg te horen: welke uitdaging heb jíj in de maatschappij?”
Afghanen moeten meer hun privilege checken, duidelijk.
Nilab en Jazie, toch de Beyoncé en Jay-Z van de lage landen.
Bonnie & Clyde van Mokum.
- Edited
„Ik werd bijvoorbeeld vaak ‘wit’ genoemd”, zegt Ahmadi, die van Afghaanse komaf is. „Daarmee werd bedoeld: je bent minder relevant voor de partij. Ik kreeg te horen: welke uitdaging heb jíj in de maatschappij?”
Gebeurt voor mijn gevoel best vaak dat actieve antiracisten doorslaan de andere kant op.
GSbrder Dat racisme geen 'wit' monopolie is, is wel een beetje een olifant in de kamer.
Verder praat je toch over een behoorlijk radicale partij. Ik schreef eerder vandaag over de 'bloedgroepen' van GroenLinks. Die bestreden elkaar ook op details. Wat dat betreft is het net de protestantse kerk. Die splitsten ook om het minste of geringste af.
De VVD is dan weer meer de katholieke kerk: niet moeilijk doen en waar blijven die bitterballen.