Zilver voor 4x400 is ook werkelijk ongelooflijk. Wat een klasse. Ik hoorde het op de radio met de van verbazing overslaande stem van Andy Houtkamp.
Olympische Spelen 2022
Echt prachtige prestaties allebei en ook de dames 4x400 is gewoon heel knap.
Indrukwekkende spelen van de atleten, roeiers en fietsers.
Dwersdriever En dankzij die zilveren plak zijn we net over Italië heengewipt in het medailleklassement en staat Nederland nu op #8.
Zilver op de marathon, echt fantastisch gelopen van Nageeye. En dan dat hij Abdi de Belg ook nog zo kan oppeppen op het einde... knap hoor dat hij daar nog energie voor had.
Als zevende geëindigd, hoogste van de EU. Helemaal niet gek.
Friek
HEBBEN WIJ TOCH MAAR WEER GOED GEDAAN HE?!
Drietebuul Mwah, in Sydney hadden we meer gouden medailles en in Amsterdam hadden we procentueel meer medailles
Drietebuul
Waar zo'n klein kikkerlandje toch groot in kan zijn, hé!!
- Edited
Nog een Olympisch staartje. De Standaard pakt vandaag groot uit met een onderzoek naar de Belgische 3x3 basketballploeg. Die hebben zich geplaatst voor de spelen door punten te scoren op kwalificatietoernooien, maar volgens de Standaard hebben ze 27 (!) van die toernooien vervalst en hebben ze nooit plaatsgevonden. :') De spelers lijken dat ook niet echt te ontkennen? Misschien is het de taalbarrière maar ik vind hun reactie erg vreemd.
Artikel achter betaalmuur | Reactie basketballers zonder betaalmuur
De basketballers werden trouwens vierde, mede door een overwinning op Nederland.
Blijken die Chinezen dus helemaal niet zo leuk voor journalisten.
In Nederland zijn beveiligers bij evenementen al onuitstaanbaar, laat staan als ze ook nog daadwerkelijke macht hebben. Maar goed, op de achtergrond zijn Poetin en Xi de wereldvrede aan het redden/verpesten/manipuleren.
Ik ga geen seconde van deze Spelen kijken. Het moet maar eens klaar zijn met dat faciliteren van totalitaire regimes door dit soort achterlijke evenementen.
Sloggi Ik had hem al genoemd elders op het forum. Werd vlak voor het begin van de openingsceremonie in het reclameblok getoond. Geweldig.