• Sport
  • Olympische Spelen 2022

Goeiendag, die Ganna.

Nu maar eens het Olympisch Klimtoernooi gaan bekijken.

Ik heb de OS niet zo gevolgd, buiten het wielrennen om. Zit naar de NOS te kijken, maar dat is meer Neuzelen Over Sport dan dat er daadwerkelijk iets te zien is, zeg.

Myst Dat is bij de NOS altijd, daar is niet naar te kijken. Ik ben positief verrast door Eurosport, de Belg is altijd prima maar besteedt natuurlijk aandacht aan live Belgen die voor ons niet zo interessant zijn maar ik ben vooral heel blij met de zes euro die ik besteed heb voor het kunnen bekijken van alle streams van alle sporten.

janneke141 Dat is bij de NOS altijd, daar is niet naar te kijken.

Zitten de kijkers daar nu echt op te wachten, vraag ik mij dan af.

Myst De NOS vindt van wel. En dit is niet alleen nu, dat is een terugkerend beeld. Bij een WK Schaatsen missen ze ook standaard de eerste drie ritten omdat ze zo nodig Mark Tuitert en Annette Gerritsen aan het werk moeten houden.

Ik vind de verslagen van de Spelen van de NOS op Radio 1 meer dan prima.
        Maar ik hou dan ook sowieso niet van tv kijken overdag.

Myst

Voor de OS vind ik het wel prima zolang het over leuke sporten gaat. Maar kijk ook graag naar de Belg.

Ik vind de NOS deze spelen eigenlijk wel prima. Veel oud-sporters aan tafel (ook veel mensen die je niet elke keer ziet, zoals Epke Zonderland) en veel schakelen tussen de verschillende sporten. Tijdens het EK heb ik me groen en geel zitten ergeren maar nu valt het in mijn ogen echt reuze mee.

Volgens mij hebben zij ook niet alle rechten, het zou mij dus ook niet verbazen als ze soms geen live sport mogen laten zien.

Ik vind het trouwens ook gewoon prima. En dat programma in de avond met Schut is ook goed. De Avondetappe was dit jaar trouwens ook fijn om te kijken. Dus ze zijn lekker bezig sinds het EK Voetbal klaar is.

Ik kijk al uit naar Studio Qatar volgend jaar december.

De handbalvrouwen gaan er echt kansloos af tegen Frankrijk. Wat zonde zeg, het toernooi verliep prima tot nu toe.

Wonderbaarlijk genoeg staat Anouk Vetter na de eerste dag bovenaan in de zevenkamp. Ze is niet onmiddellijk kansrijk voor de medailles, maar wel zonder meer aan een goed toernooi bezig. Niet slecht voor iemand die zich twee jaar geleden in Qatar huilend afmeldde voor het laatste onderdeel.

• Reya replied to this.

Die klimonderdelen zijn mooi om te zien trouwens. Wel een vreemde puntentelling, maar daar zal wel een goede reden voor zijn.

janneke141 Niet slecht voor iemand die zich twee jaar geleden in Qatar huilend afmeldde voor het laatste onderdeel.

Je hoeft blijkbaar niet eeuwig een faler te blijven; toch nog hoop voor @Drietebuul

Reya
              Pfft. Moet ik daarvoor eerst nog naar Qatar? Mij te warm.

Drietebuul Je kunt daar wel lekker geld verdienen als je een geheel gebrek aan principes hebt.

Althans, dat hoor ik van Ronald de Boer.

Dat skateboarden voor kleine meisjes van 12/13 is toch ook wat dubieus. Een leeftijdsgrens van pakweg 16 lijkt me verstandig.