janneke141
'besteedt' natuurlijk.
Olympische Spelen 2022
Friek Dat staat er ook
Ik vind de NOS deze spelen eigenlijk wel prima. Veel oud-sporters aan tafel (ook veel mensen die je niet elke keer ziet, zoals Epke Zonderland) en veel schakelen tussen de verschillende sporten. Tijdens het EK heb ik me groen en geel zitten ergeren maar nu valt het in mijn ogen echt reuze mee.
Volgens mij hebben zij ook niet alle rechten, het zou mij dus ook niet verbazen als ze soms geen live sport mogen laten zien.
Ik vind het trouwens ook gewoon prima. En dat programma in de avond met Schut is ook goed. De Avondetappe was dit jaar trouwens ook fijn om te kijken. Dus ze zijn lekker bezig sinds het EK Voetbal klaar is.
Ik kijk al uit naar Studio Qatar volgend jaar december.
De handbalvrouwen gaan er echt kansloos af tegen Frankrijk. Wat zonde zeg, het toernooi verliep prima tot nu toe.
Wonderbaarlijk genoeg staat Anouk Vetter na de eerste dag bovenaan in de zevenkamp. Ze is niet onmiddellijk kansrijk voor de medailles, maar wel zonder meer aan een goed toernooi bezig. Niet slecht voor iemand die zich twee jaar geleden in Qatar huilend afmeldde voor het laatste onderdeel.
Die klimonderdelen zijn mooi om te zien trouwens. Wel een vreemde puntentelling, maar daar zal wel een goede reden voor zijn.
janneke141 Niet slecht voor iemand die zich twee jaar geleden in Qatar huilend afmeldde voor het laatste onderdeel.
Je hoeft blijkbaar niet eeuwig een faler te blijven; toch nog hoop voor @Drietebuul
Reya
Pfft. Moet ik daarvoor eerst nog naar Qatar? Mij te warm.
Drietebuul Je kunt daar wel lekker geld verdienen als je een geheel gebrek aan principes hebt.
Althans, dat hoor ik van Ronald de Boer.
Dat skateboarden voor kleine meisjes van 12/13 is toch ook wat dubieus. Een leeftijdsgrens van pakweg 16 lijkt me verstandig.
Duke
Hoezo?
- Edited
Drietebuul
Kinderen moeten wat mij betreft spelen en naar school. En niet ((veelal gedwongen) professionele topsporter spelen.
Skateboarden is sowieso meer iets voor volwassenen:
Duke Dat interview was wel krankzinnig. Dat hele imago ook van "meisje dat op internet wat video's kijkt over hoe je moet skaten" terwijl er overduidelijk een halve productiemaatschappij achter zit...
Trouwens sowieso opvallend dat het veld zo jong was bij skaten. Ik snap dat het een debuutsport is, maar dat zijn sportklimmen en karate ook en daar doen ook geen brugpiepers om de medailles mee.
Ik zou ook wel kunnen leven met een leeftijdsgrens van bijvoorbeeld 16 op de dag van de openingsceremonie, ofzo. Voor turnen is wel ooit een minimumleeftijd ingesteld, om te voorkomen dat je de hele week naar dubbelgevouwen 13-jarige kinderen zat te kijken - die al sinds hun vierde werden dubbelgevouwen.