Tem tsjok Ja, lentebockjes zijn inderdaad wel lekker. Bij mij kan het nog wel eens wisselen, nu vind ik leffe blond wel weer een lekker biertje en ben ik chouffe ff zat.
sigme remlof Buckler was ook tamelijk oranje, en ik vind de meeste alcoholvrije pilnsners (zeker de Nederlandse) nog steeds allemaal oranje smaken.
Boze_Appel @mono Als je nog wat wil proberen: https://www.beerwulf.com/nl/c/bier/pack/alcoholvrij-pack/
mono Tem ik had er laatst de bon bon Bock van het Uiltje van de tap. Dat was een prima Bock, als je tenminste van bier met chocoladesmaak houdt.
tsjok Net een lokale Barley Wine gevonden in een slijterij bij werk voor vanavond. Daar kom ik niet zo vaak nieuwe meer van tegen die ik nog niet gehad heb. ?
LuisInPels Ik zit nog op 't werk ;( en dan als ik thuis kom moet er ook nog hardgelopen worden, maar ja, daarna bier!
remlof Protip voor wie gewoon een lekkere goedkope pils wil: de prijs van Warsteiner sixpacks is drastisch verlaagd, van €5,20 naar €3,30 ofzo, en dar in ieder geval bij Coop, Plus en Picnic.
sigme Vandaag een kip op zo'n ding met een kopje pils gezet. Dat was een warsteinertje. Voor mezelf vandaag een rood wijntje. Daar heb ik geen verstand van, maar ik zit zelf wel zoveel tussen de wijngaarden dat ik wijn enkel biologisch drink.
Boze_Appel Staat al een tijdje naar mij te lonken elke keer als ik de koelkast open doe, nu toch maar opengemaakt.
remlof En deze stond mij al een paar dagen aan te staren vanuit de koelkast. Nu ook maar opengemaakt en vind 'm best lekker, licht maar wel lekker bitter.