LuisInPels Luda Wrsch een huisgebrouwen Weizener om wat te blussen, de fish masala is volgens mij nogal pittig.
LuisInPels De vis was lekker. De Peshwari naan was niet echt de moeite waard. Lekker, maar een simpele knoflooknaan is minder gedoe en toch nog weer wat lekkerder. Deze gaat regelmatig op 't menu nu denk ik! (met de gewone naan!)
Bolkesteijn Ik ben normaal niet zo van de aardappel/groente/vlees-maaltijden, maar ik maak vandaag graag een uitzondering voor verse tuinbonen, nieuwe aardappelen en een speklapje. 😋
sigme Bolkesteijn Hmmmmmmmmmmm. Ik moet nog wachten tot de TT voordat ik het eerste struikje aardappels schadelijk mag rooien. Vandaag hadden we heel langzaam gegaarde kip uit de oven, met wat rijst.
Doedezemaar Vandaag wordt het nasi met sate van varkenshaas, atjar en kroepoek. Morgen fish taco’s. De rest van de week veel salades, denk ik, met die hitte.
Luda Om @Tem te triggeren ga ik vanavond, net als gister, gewoon weer de bbq aanzetten. Genieten voor de bovenburen.
Tem Luda Vergeet niet om daarna nog tot in de late uurtjes met zo'n vuurkorf lekker gezellig te pimpelen!
Tem Linus Hier ook, volgens mij nat hout ook even in de vuurkorf geflikkerd dus dat was extra genieten.
Duke Ik heb met m'n ouders een pannetje mosselen gegeten. Voor het eerst weer buiten de deur sinds Corona. Ze smaakten heerlijk.
Duke Bolkesteijn Haha we twijfelden ook of het seizoen al was begonnen. Maar de meeste andere tafels namen ze ook 😂
tsjok Bolkesteijn Blijkbaar komen de mosselen steeds eerder maar zijn ze nog niet echt top. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06/17/mosselleveranciers-wie-echt-goeie-mosselen-wil-wacht-nog-twee/
Duke tsjok Dit was bijna 1,5 week later 😇. Maar goed excuus om er in augustus nog eens langs te gaan.