Duke Ik heb met m'n ouders een pannetje mosselen gegeten. Voor het eerst weer buiten de deur sinds Corona. Ze smaakten heerlijk.
Duke Bolkesteijn Haha we twijfelden ook of het seizoen al was begonnen. Maar de meeste andere tafels namen ze ook 😂
tsjok Bolkesteijn Blijkbaar komen de mosselen steeds eerder maar zijn ze nog niet echt top. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06/17/mosselleveranciers-wie-echt-goeie-mosselen-wil-wacht-nog-twee/
Duke tsjok Dit was bijna 1,5 week later 😇. Maar goed excuus om er in augustus nog eens langs te gaan.
mono Hier staat een ouderwetse boerenkoolstamppot op het menu vandaag. Daar was het wel weer voor deze week. 😛
remlof Een pizza margarita van de Appie met daarop prosciutto cotto en Old Amsterdam. Ter gelegenheid van de match in Bergamo.
PolitiekGeaard remlof Gouda op een pizza? En je Italiaanse vriendin heeft je niet op de vingers getikt? 😂
remlof PolitiekGeaard Die flikkert experimenteel ook van alles op een pizza of in de pasta. Maar oude Goudse kaas is inderdaad niet de beste keuze voor op een pizza :')
tsjok Doedezemaar Daarom heet het ook geen Oud Amsterdam. Als je oude Goudse en Old Amsterdam naast elkaar proeft is het verschil ook heel opvallend - die laatste is veel zoeter en iets minder zout.
remlof Doedezemaar Ik vind het sowieso een matig product, had het gekocht omdat in de aanbieding en de halve plak die ik nog over had heb ik in stukjes over die pizza gepleurd. Ik koop die troep niet meet.
Doedezemaar Hier is de energie erg beperkt, dus dan ‘kookt’ mijn echtgenoot. Zo hadden we gisteren snackbarvoer en vandaag lasagne uit de koeling. Helaas
Reya Deze middag een marathonvergadering met de exceltijgers van financiën, dus gebakken spek en roerei voor lunch.
Dwersdriever Ik heb gisteren zelf rundvleesbouillon gemaakt, die ik vandaag ga uitbouwen tot een maaltijdsoep. Het rundvlees heb ik al verwerkt tot een rundvleessalade met knapperige groente als avondmaaltijd voor gisteren.
sigme Dwersdriever Ik had gister kippebouillon gemaakt. Daar was nog een bodempje van over, wat rechtop in een pan kon blijven hangen. [/img] Nu is 'ie op.