Toch wel een leuke ontknoping
Wielrennen #2
Zeker
Nou, dit wordt nog spannend.
janneke141 Pogacar heeft hem definitief geklopt zou ik zeggen.
Daar lijkt het wel op inderdaad.
Maar ja, dat krijg je ervan als je alleen maar wil controleren en niet wil aanvallen om meer tijd te pakken.
Nee joh, bizar dit. Had echt niet verwacht maar Roglic geeft gewoon anderhalve minuut weg.
Pogacar rijdt Dumoulin er ook nog hard vanaf.
janneke141 Vraag me ook af of die er niet verstandig aan had gedaan van fiets te wisselen.
RIP Jumbo.
mono Tsja, beetje de koe in de kont kijken. Wie zijn wij om aan de keuzes van een van de beste Nederlandse tijdrijders te twijfelen.
Mooie ontknoping hoor
Pogacar wint overigens alle truien behalve de groene spinttrui (daar wordt hij achtste).
Toch best een spannende tour wel eigenlijk.
- Edited
Wat een tijdrit van Pogacar.
Helaas niks gezien maar geweldig hoe die jonge snaken de wielersport compleet op de kop zetten.
Ik heb echt waanzinnig genoten vandaag. Jammer dat Dumoulin de tijdrit niet won, maar wat een tijdrit van Pogacar, wat een emoties en wat een ontknoping. Wel bizar al dat publiek langs de klim weer. Ik begrijp er echt niets van dat de Franse autoriteiten dat niet fatsoenlijk op orde krijgen.
Maar dit is een Tour waar we nog jaren op terugkijken.
En wat gaan we nog fijne weken tegemoet als alles goed gaat. Dinsdag al Belgisch kampioenschap, volgend weekend het WK en daarna begint de Ronde van Italië alweer en staan de klassiekers in onze regio op het programma.
- Dinsdag 29 begint de Binckbank Tour
- 30 september Waalse Pijl
- 4 oktober LBL
- 10 oktober Amstel Gold Race
- 11 oktober Gent Wevelgem
- 18 oktober ronde van vlaanderen
- 25 oktober Parijs-Roubaix
En 20 oktober begint ook nog de Ronde van Spanje.
Erg fijne kalender, inderdaad.