Linus Zeeman is uit de tour gezet omdat hij een UCI-lid heeft beledigd. Wat een minkukel, ga je als ploegleider eindelijk een grote ronde winnen en dan mag je er niet bij zijn. :')
Dwersdriever janneke141 Dat past wel in de hinderniskoers waar ze bij de Rode Lantaarn al een jaar over fantaseren.
Ossu janneke141 De Vuelta in Nederland was erg vermakelijk. Om de zoveel tijd een wegversmalling in een 30 km/u-zone waarbij dan het halve peloton in de knel kwam. Of deze herinner ik me ook nog:
Dwersdriever Hoopte vandaag toch een beetje op Van Baarle om de tour nog een klein beetje oranje te kleuren. Hij probeerde het wel vroeg, maar kreeg geen ruimte.
Duke Dwersdriever Een eerste uur dik boven de 50 zie je best veel deze tour. Ze vliegen er elke keer flink in.
Dwersdriever Duke De enige reden om Eurosport te kijken. Die beginnen lekker vroeg zodat je het vormen van de kopgroep kunt zien.
janneke141 Dwersdriever Alleen jammer dat de uiteindelijke kopgroep waarschijnlijk net tijdens een reclameblok wegrijdt.
Dwersdriever janneke141 Ik heb al een paar keer over GCN nagedacht. Maar ze hebben helaas nog geen Apple TV app. Het Engelstalige commentaar is best goed en het gaat tenminste niet de hele dag over Van Aert.
Dwersdriever Maar een Nederlander die af en toe wat probeert in een etappe zou leuk zijn. Dit is vanuit Nederlands perspectief de slechtste Tour in vele jaren.