Linus Van Vleuten heeft haar pols gebroken bij een val; daar gaat haar Giro en de kans om haar wereldtitel te verdedigen. 🙁
Myst Is het nieuw dat de Franse regie bij helicoptershots wat dierengeluiden er bij monteert om de setting op te leuken? Daarstraks het geluid van één of andere adelaar bij een shot van een bergtop, en nu geloei van koeien bij een shot van een alpenweide.
Linus Maar hij is er alweer bijna! edit: Zag ik verkeerd. Ik dacht dat hij Kuss alweer zag. Maar niet dus, hij zag Dumoulin.
janneke141 Niet helemaal mee eens. Als topsporter heb je ook een verantwoordelijkheid naar je fans en naar de kijker. Als een ritwinst in de Tour blijkbaar zo oninteressant is, dan is dat geen reclame voor de sport.
Linus Zeeman is uit de tour gezet omdat hij een UCI-lid heeft beledigd. Wat een minkukel, ga je als ploegleider eindelijk een grote ronde winnen en dan mag je er niet bij zijn. :')
Dwersdriever janneke141 Dat past wel in de hinderniskoers waar ze bij de Rode Lantaarn al een jaar over fantaseren.
Ossu janneke141 De Vuelta in Nederland was erg vermakelijk. Om de zoveel tijd een wegversmalling in een 30 km/u-zone waarbij dan het halve peloton in de knel kwam. Of deze herinner ik me ook nog:
Dwersdriever Hoopte vandaag toch een beetje op Van Baarle om de tour nog een klein beetje oranje te kleuren. Hij probeerde het wel vroeg, maar kreeg geen ruimte.