Verstappen pakt de laatste pole. En start op zachtere banden dan Lewis.
Formule 1 #2 - Zandvoort, Assen of geen van beide?
Een van de eerste keren dat ik kan lachen om Hamilton: "at least I can see where he is tomorrow"
janneke141 Weer mooi stukje framing van Sir Lewis, alsof Max er regelmatig achterop is geklapt als hij van P2 startte.
Voor Mazepin zit het seizoen er op vanwege een positieve coronatest, Haas roept geen vervanger op (enige optie zou zijn Aitken van Williams te lenen aangezien je moet hebben meegedaan aan tenminste één trainingsessie (inclusief kwalificatie) om de race te mogen starten).
Kans op een (V)SC / rode vlag is flink afgenomen dus.
Kom op Lewis, pak die titel!
Iedereen al klaar voor de grote teleurstelling?
LuisInPels Hier wel. Hamilton haalt zo in in de tweede bocht, Max probeert een undercut maar dan zit een wielmoer vast.
Kan het alleen maar meevallen.
Jammer dat er geen derde is die 't nog kan pakken.
LuisInPels Natuurlijk wel. Max en Lewis beide gediskwalificeerd, Bottas kampioen.
Hamilton moet kampioen worden, dat is wel duidelijk. Hoe is dit geen leaving the track...
tsjok Volgens de FIA-meneer heeft Lewis de tijdswinst door het afsnijden teruggegeven, en is het daarmee klaar.
Volgt u het nog?
janneke141 Ik denk dat Friek het wel snapt.
Nou, ik ga weer terug naar Guildwars....
janneke141 Nee, Max heeft Hamilton van de baan geduwd en daarom mocht hij afsnijden.
Waarom hij dan het voordeel terug moeten geven? Geen flauw idee. Maar we moeten toch een smoes verzinnen.
Jos keek al alsof ie een paar vrouwen wou meppen.
Maar goed, de F1 kan rustig naar het tweede scherm terwijl ik Vitesse - Heracles kijk.
Wel genieten dat Olav Mol nu waarschijnlijk volledig uit zijn plaat gaat.