• Sport
  • Formule 1 #2 - Zandvoort, Assen of geen van beide?

remlof Doet hij echt nog wat voor de NOS, hoor hem eigenlijk alleen bij Ziggo sport?

Chewie Volgens mij is ie af en toe nog te zien in het NOS Sportjournaal als er Europese wedstrijden zijn. Of als er weer iets met Barça is.

Bolkesteijn We zullen zien ☺️

Bolkesteijn Is dat niet https://over.nos.nl/onze-mensen/louis-dekker/ ? Die zie ik het wel doen, of anders Jan Lammers ofzo. Denk niet dat ze voor Olav gaan, die is toch ruim over de tht anno 2022...

Chewie Wat ik er van begrijp is wordt het gewoon zo'n IPTV-achtige oplossing, zoals je nu bv. Videoland en Netflix via je KPN of Ziggo decoder kan gebruiken. Geen idee of KPN/Ziggo ook abonnementen voor die diensten verkopen of dit echt alleen een versimpeling is voor de mensen die geen/een niet ondersteunde smart-TV hebben en/of ChromeCast/Firestick-achtige oplossingen niet snappen.

Overigens kan je met de code F1GAME25 nú een kalenderjaar F1TV afsluiten voor zo'n 47,75. Voor een heel jaar ja, dus je kijkt dan het hele seizoen 2022, want de ontknoping is eind november.

Dit seizoen kon je 'gewoon' het commentaar van Ziggo aanzetten op F1TV, ik verwacht dat dat volgend jaar ook zo is met het commentaar van NENT. Alle pre/post-race shows en specials zijn wel louter Engelstalig, maar daar staat tegenover dat je hier wel zelf vrij bent om bv. tussen alle onboards en meerdere data channels te kiezen.

En je uiteraard voor minder dan 4 maandjes ViaPlay een heel jaar F1TV hebt, ook niet onbelangrijk voor ons zuunige 'ollanders.

Loveless Bolkesteijn Is dat niet https://over.nos.nl/onze-mensen/louis-dekker/ ? Die zie ik het wel doen, of anders Jan Lammers ofzo. Denk niet dat ze voor Olav gaan, die is toch ruim over de tht anno 2022...

Van Loozenoord geeft nu al commentaar bij de samenvattingen van de MotoGP, MXGP en F1, en bij de TT van Assen becommentarieerd hij de hele wedstrijd. Omdat een verslaggever (Dekker) nog geen commentator (Van Loozenoord) is lijkt een keus voor Van Loozenoord mij logischer.

Dit weekend is Ziggo Sport trouwens gratis via KPN, kan je toch nog al dat Nederlandse geouwehoer rondom de Final GP volgen.

Dekker, goede vriend van Jos V.

Verstappen pakt de laatste pole. En start op zachtere banden dan Lewis.

janneke141 Weer mooi stukje framing van Sir Lewis, alsof Max er regelmatig achterop is geklapt als hij van P2 startte.

Voor Mazepin zit het seizoen er op vanwege een positieve coronatest, Haas roept geen vervanger op (enige optie zou zijn Aitken van Williams te lenen aangezien je moet hebben meegedaan aan tenminste één trainingsessie (inclusief kwalificatie) om de race te mogen starten).

Kans op een (V)SC / rode vlag is flink afgenomen dus.

Loveless Daarmee ook zeker dat Mazepin 21e en laatste wordt in de WK-stand, nog achter Kubica die maar twee races meedeed.

tsjok Misschien dat ie zich nu eindelijk realiseert dat ie toch maar beter heftruckchauffeur kan worden.

Kom op Lewis, pak die titel!

LuisInPels Hier wel. Hamilton haalt zo in in de tweede bocht, Max probeert een undercut maar dan zit een wielmoer vast.

Kan het alleen maar meevallen.

Hamilton moet kampioen worden, dat is wel duidelijk. Hoe is dit geen leaving the track...