janneke141 tsjok Volgens de FIA-meneer heeft Lewis de tijdswinst door het afsnijden teruggegeven, en is het daarmee klaar. Volgt u het nog?
tsjok janneke141 Nee, Max heeft Hamilton van de baan geduwd en daarom mocht hij afsnijden. Waarom hij dan het voordeel terug moeten geven? Geen flauw idee. Maar we moeten toch een smoes verzinnen.
tsjok Reya Ongeveer de meest partijdige commentator op aarde moet nu nog een uur een kansloze race verslaan. Dat is wel echt humor.
mono tsjok Ik zet normaal gesproken gelijk na de race de tv uit, maar ik ben geneigd om even te blijven hangen voor de tranen in de studio. 😆
janneke141 Maar ja, ondanks al het gedoe is Hamilton op dit moment gewoon de snelste op de baan. Ik vrees dat hier niet veel meer gaat gebeuren.
tsjok janneke141 Nope. Ham en Ver zullen allebei nog wel een keer stoppen, maar ook dat lijkt me niet wereldschokkend. Hamilton is gewoon al weken zó veel sneller.
tsjok Ik denk niet dat het genoeg gaat zijn, maar wel een enorme flater van Mercedes om niet naar binnen te gaan tijdens de VSC net.