Linus Dat kan alleen maar heel erg fout gaan.
Ze hebben ook zeker vijf keer aangegeven hoe veilig het wel niet is in de crypte, dus dat kan inderdaad echt alleen maar fout gaan. Wedden dat dat kleine meisje wat Davos aan Shireen deed denken terugkomt als wight?
Ik vond het een erg mooie aflevering. Er hing een constante sfeer van impending doom en er zijn een aantal verhaallijnen mooi afgesloten. Theon heeft zichzelf in ere hersteld, dus zal volgende week wel dood gaan. Ik had niet verwacht dat hij zo'n mooie band met Sansa zou krijgen, maar gek is het natuurlijk niet, nadat ze samen Ramsey overleefd hebben. Greyworm en Jorah zijn wmb ook ten dode opgeschreven. Die hebben niets meer toe te voegen.
De scènes bij de haard waren fantastisch. Tormund was hilarisch en is de perfecte comic relief. Zo mooi hoe hard hij stond te klappen voor Brienne, ondanks dat hij de ver-pis-wedstrijd met Jaime verloor. En oh, die mooie Brienne. Ik schoot vol toen ze eindelijk kreeg waar ze altijd van gedroomd heeft. Na zeven seizoenen van onderdrukte gevoelens, kon ze eindelijk oprecht lachen. Des te mooier dat het Jaime was die haar dat kon geven. Ik wil écht dat die twee samen eindigen, maar dat zal wel niet gebeuren. Ik gok dat Jaime dood gaat in haar armen (en Arya z'n gezicht gebruikt om Cersei mee te doden en daarmee de profetie te vervullen).
Wat denken jullie dat Dany gaat doen? Gaat ze full Mad Queen en weigert de troon af te geven, of loopt het anders af? Ik ga er van uit dat ze hoe dan ook niet op de iron throne komt, voornamelijk omdat ze in the House of the undying zichzelf voor de iron throne zag, maar hem niet kon aanraken.
Wel tof trouwens dat Robert Baratheons zoon, die erg op hem lijkt, eindigt met Arya, die erg op Lyanna Stark lijkt. Komen de huizen toch nog samen.