Laten we dat maar niet doen. Het ene ongewenste fenomeen bestrijden met een nog veel ongewenster concept is niet zo'n goed idee.
Problemen op de woningmarkt
GSbrder Ik moest lachen.
janneke141 Heb jij ook behoefte aan een huurwoning voor €1300 per maand?
Sloggi Ja, bijna.
GS lijkt me slim genoeg om zo'n omdraaiing van behoefte en marktrealiteit te doorzien, en ik vond het grappig dat hij dan wel een poging waagt om ons daar in te laten tuinen.
Overigens vind ik EUR 1300 voor een woning ook weer niet exorbitant, met anderhalf/twee inkomens moet dat toch wel te doen zijn.
Sloggi olie doet er miljoenen jaren over om te onstaan
Dit is een veelgemaakte vergissing. Olie 'doet er niet miljoenen jaren over om te ontstaan', maar 'heeft er miljoenen jaren over gedaan om te ontstaan EN KAN NOOIT WEER ONTSTAAN OP DEZE AARD'. De lange 'kringloop' is geen kringloop; olie is ontstaan in een toestand van de aarde toen het leven daarop nog jong was, en die toestand zal niet opnieuw ontstaan.
GSbrder Wat zou volgens jou een redelijke woonquote zijn voor een benedenmodaal huishouden?
janneke141 Woonquote voor een huurder: rond de 40% van het netto inkomen incl. evt toeslagen (excl. kinderopvang).
Vandaag de OZB-beschikking op de mat. De WOZ-waarde is met 30% gestegen.
Ik weet niet wat de betreffende ambtenaar heeft gesnoven maar ik wil het ook.
- Edited
Sloggi Succes. Bezwaar maken tegen de WOZ levert vaak wat op.
Wij huren vaak een adviseur in (Deloitte bij ons, één of andere eenpitter moet ook lukken) die dit voor jou uitzoekt.
Maar laten we wel wezen, voor zo'n linkse rakker zoals jij is belasting betalen een feestje, goed voor de nivellering.
Bezwaar maken tegen besluiten van bestuursorganen - mijn grootste hobby.