-GL-

Starcraft, net als Myst ken ik verder niks omdat ik eigenlijk geen RTS speel.

-GL- Rise of Nations weleens geprobeerd?

Echt grote meneren spelen natuurlijk geen RTS, maar Grand Strategy zoals Europa Universalis en Crusader Kings.

Myst Met Starcraft kun je nooit fout, denk ik.

Vroeger heb ik veel Warcraft II gespeeld, en later de deluxe Starcraft box aangeschaft. Maar ik moet zeggen dat - hoewel het mooi gemaakt is - ik SC toch heel weinig heb gespeeld. Ik was er vrij snel op uitgekeken.

Luda Zeker @Molurus zal Into the Breach wel top vinden, als ongekroonde schaakkoning van het Polcafe.

? Ga ik bekijken, ben benieuwd!

Luda >2000 uur daarin. Leuke spelletjes zijn dat wel ja.

• Luda replied to this.

Eur

Oh, mijn link was een letter kwijt, maar nu zou alles duidelijker moeten zijn.

• Eur replied to this.

Luda Ik vond “Banana for scale” al multi-interpretabel. ?

Luda EU vind ik te moeilijk. CK2 speel ik wel veel.

• Eur replied to this.

Myst Ik wil wel een keer een trainingssessie opzetten. Mochten er geïnteresseerden zijn. ?

• Myst replied to this.

Eur Ik denk dat het mij te diep zal gaan. CK2 speel ik eigenlijk ook alleen maar in Ierland omdat het dan nog te behappen is ?

Toch al wel 300 uur in gemaakt. Best veel, voor mijn doen.

Ik heb van de week trouwens de closed beta van the division2 gespeeld...
              Ik was er alweer snel klaar mee

• Myst replied to this.

Eur Daar ben ik net weer mee begonnen.

• Eur replied to this.

Chewie Zo'n heerlijk spel is dat. Snap echt niet dat er geen ontwikkelaar is die daarvan een vernieuwde versie uitbrengt.

-GL- Net als met Destiny en Anthem zijn dat soort altijd online shooters niet mijn ding.

Eur De extended edition op steam is nog wel prima te spelen, zeker met de juiste mods zoals die voor de population cap (scheelt ook weer een genocide onder je burgerbevolking en wetenschappers als je klaar bent voor de echte strijd)

6 days later

Nou.. ik kan niet zeggen dat ik heel enthousiast ben over the Witness. De puzzels zijn eenzijdig, en het is niet helemaal duidelijk waarom dit plaatsvindt in een 3D wereld aangezien het gewoon allemaal 2D puzzels zijn.

Het was even leuk, maar het gaat nogal snel vervelen.

Zijn er geen moderne varianten van Leisure Suit Larry, Monkey Island, Broken Sword, dat soort dingen? Ik mis de humor, de verhaallijnen, de creativiteit, etc.

Starcraft wil ik altijd wel tegen iemand spelen.