Luda Ik kan overigens iedereen Slay the Spire en Into the Breach aanbevelen. Zeker @Molurus zal Into the Breach wel top vinden, als ongekroonde schaakkoning van het Polcafe.
Molurus Luda Zeker @Molurus zal Into the Breach wel top vinden, als ongekroonde schaakkoning van het Polcafe. ? Ga ik bekijken, ben benieuwd!
Myst -GL- Met Starcraft kun je nooit fout, denk ik. Ben zelf niet zo van de RTS, iets te chaotisch, dus andere aanraders heb ik niet echt.
Molurus Myst Met Starcraft kun je nooit fout, denk ik. Vroeger heb ik veel Warcraft II gespeeld, en later de deluxe Starcraft box aangeschaft. Maar ik moet zeggen dat - hoewel het mooi gemaakt is - ik SC toch heel weinig heb gespeeld. Ik was er vrij snel op uitgekeken.
Luda Echt grote meneren spelen natuurlijk geen RTS, maar Grand Strategy zoals Europa Universalis en Crusader Kings.
Myst Eur Ik denk dat het mij te diep zal gaan. CK2 speel ik eigenlijk ook alleen maar in Ierland omdat het dan nog te behappen is ? Toch al wel 300 uur in gemaakt. Best veel, voor mijn doen.
-GL- Ik heb van de week trouwens de closed beta van the division2 gespeeld... Ik was er alweer snel klaar mee
Eur Chewie Zo'n heerlijk spel is dat. Snap echt niet dat er geen ontwikkelaar is die daarvan een vernieuwde versie uitbrengt.
Chewie Eur De extended edition op steam is nog wel prima te spelen, zeker met de juiste mods zoals die voor de population cap (scheelt ook weer een genocide onder je burgerbevolking en wetenschappers als je klaar bent voor de echte strijd)