Helsinki ExtraWaskracht Don't Starve is inderdaad best leuk, heb ik me redelijk wat uren mee vermaakt.
Molurus Myst The Witness. Hoewel dat meer breinbrekers zijn. Lijkt me wel iets voor jou. Zojuist aangeschaft, downloading. Ik ben benieuwd.
Molurus Eerste indruk: doet een beetje denken aan The Talos Principle. Sofar wel aardig, ik hoop wel op meer variatie in de puzzels. We gaan het beleven.
Myst Laatst Shadow Tactics gekocht. Da's echt een goede game. Commandos, maar dan in feodaal Japan. Leuke environmental puzzles. Hetzelfde team is ook bezig met een nieuwe Desperados. Dit genre van games is gelukkig een comeback aan het maken.
Luda Ik kan overigens iedereen Slay the Spire en Into the Breach aanbevelen. Zeker @Molurus zal Into the Breach wel top vinden, als ongekroonde schaakkoning van het Polcafe.
Molurus Luda Zeker @Molurus zal Into the Breach wel top vinden, als ongekroonde schaakkoning van het Polcafe. ? Ga ik bekijken, ben benieuwd!
Myst -GL- Met Starcraft kun je nooit fout, denk ik. Ben zelf niet zo van de RTS, iets te chaotisch, dus andere aanraders heb ik niet echt.
Molurus Myst Met Starcraft kun je nooit fout, denk ik. Vroeger heb ik veel Warcraft II gespeeld, en later de deluxe Starcraft box aangeschaft. Maar ik moet zeggen dat - hoewel het mooi gemaakt is - ik SC toch heel weinig heb gespeeld. Ik was er vrij snel op uitgekeken.
Luda Echt grote meneren spelen natuurlijk geen RTS, maar Grand Strategy zoals Europa Universalis en Crusader Kings.