• TV
  • Top 2000

Axolotl Tot mijn grote vreugde moet ik bekennen dat ik dat Pokemon liedje nog nooit gehoord heb, noch wist ik van het bestaan ervan af.

Pokémon... :')

Verder denk ik dat veel mensen inmiddels gehecht zijn aan bepaalde nummers aan het eind van het jaar en daarom stemmen op sommige nummers.

Axolotl
    De Ronnie Flex-liefhebbers gaan natuurlijk ook niet stemmen in de Top2000.

• Luda replied to this.

Drietebuul

Nee, maar The War on Drugs-liefhebbers zouden dat bijvoorbeeld wel weer kunnen doen.

Chewie
      Walgelijk inderdaad. Ik val er ook spontaan bij in slaap.

Pompom De pokemon song is pure nostalgie voor millenials, maar dat is dan gelijk het enige nummer waarvan ik het een logische keuze vind dat het in dat lijstje voorkomt.

Kippenvel hier hoor.

Staat nu op repeat.

remlof Een lijst waarin Blof en Racoon boven Nirvana en Guus Meeuwis boven RATM staat kan ik weinig serieus nemen.

Maar drie nummers van vrouwelijke artiesten in de top 100. Als je Abba meerekent, zijn het er vier. :') Wat een treurigheid. Wel fijn dat Diana Ross weer eens in de lijst staat, idem dito voor "Like a Virgin" van Madonna.

Queen zit lekker in de lift trouwens, komt dat door de film?

mono Een lijst waarin Blof en Racoon boven Nirvana en Guus Meeuwis boven RATM staat kan ik weinig serieus nemen.

Tsja, ik vind dat niet zo vreemd voor een lijst met zo'n breed publiek als de Radio 2-luisteraars.