tsjok trein Zegt ook wel wat over de kwaliteit van onderwijs aan de Erasmus Universiteit. 56% van haar scriptie was gekopieerd uit bronnen die ze wel in haar bronnenlijst had opgenomen en alsnog viel het niemand op?
trein tsjok Blijkt maar weer eens dat wij in Nijmegen veruit superieur zijn aan die westerse troep 😉 Overigens staat “mijn” faculteit op dit moment in de fik, met een hoofdrol voor D66-voorzitter V. Huffelen…
Drietebuul tsjok Toen Maeijer in 2009 haar scriptie schreef was ze al beleidsmedewerker voor de PVV in de Tweede Kamer. De EUR had de controle op plagiaat toen nog niet volledig geautomatiseerd, zo laat een docent weten die Maeijer kende ten tijde van haar afstuderen. 'Als studenten slim te werk gingen was fraude daarom moeilijk op te speuren.' Qua academische fraudemogelijkheden behoor ik dan kennelijk tot de pechgeneratie. Na de introductie van automatische plagiaatcontrole, maar vóór het bestaan van generatieve AI.
janneke141 trein Ze hebben vrij hard hun best gedaan om zo veel mogelijk incompetente figuren op het bordes te verzamelen. Dat er dan nog eentje tussenstaat die een universitaire titel bij elkaar gefraudeerd heeft maakt dan toch niet zo veel meer uit?
GSbrder Duke De mastervakken mogen best opgenomen worden in het curriculum voor het inburgeringsexamen. Krijgen we wel meer immigranten omdat het zo makkelijk is.
trein trein https://nos.nl/artikel/2559599-gevangenis-roermond-al-maanden-zonder-warm-water-mensen-moeten-koud-douchen Of maanden (!) geen warm water hebben er mee in overeenstemming te brengen is vraag ik me ook wel af overigens. @tsjok
GSbrder trein Douchen in de gevangenis is niet zonder gevaren. De watertemperatuur is dan je laatste zorg.