• Sport
  • Voetbal #6 Weer eens een EK in Duitsland en Vites weer in de KKD

tsjok Ah leuk, een beetje zoals je tegenwoordig naar een wedstrijd van Vitesse zou luisteren.

Wel een leuke wedstrijd trouwens, Spanje begon ijzersterk maar nu lijkt Nederland weer de overhand te hebben.

Wat zonde. Een veel te strenge rode kaart voor Hato en nu een ongelukkige 2-2 in de extra tijd.

Had beter gekund, maar 2-2 tegen de wereldkampioen is geen slecht resultaat.

trein

Het kwintet - de Amerikanen Dane Murphy en Flint Reilly, de Duitsers Timo Braasch en Leon Müller en de Amerikaan met Italiaanse roots Bryan Mornaghi – houdt naar buiten toe een façade op van nieuwe, onafhankelijke eigenaren, maar zij zijn in feite zetbazen van Parry en geen investeerders met de benodigde financiële middelen.

Nou, dit zag niemand aankomen.

Loveless Afwachten welke zetbaas nu weer marionetten heeft ingezet zodat ze dit langs de licentiecommissie kunnen loodsen.

Het waren twee spannende maanden.

tsjok Wel echt hele verrassende wending dit zeg... emo.gif

Wat een nieuws inderdaad emo.gif

Dit wist heel Arnhem twee maanden geleden al. En de KNVB ook.

Uithuilen en opnieuw beginnen lijkt me nog steeds de beste oplossing.

Duke
        Ze hebben al een korfbalvereniging, zag ik. Remlof kan prima daar met halve liters in een campingstoel naast gaan zitten om te supporten.

Duke Ik zie niet zo goed in waarom ze na alle fraude, bedrog en Russische beïnvloeding recht zouden hebben op een andere behandeling dan die 2 clubs.
        Uithuilen en opnieuw beginnen kan niet binnen de huidige gesloten piramide, dus in Arnhem ook niet.

trein Ja er zou toch wel een keer een einde moeten komen aan hoeveel respijt ze krijgen van de KNVB, snap dat die er weinig belang bij hebben een club over het randje van de afgrond te duwen, maar er zijn echt al clubs voor heel veel minder effectief opgedoekt.

Loveless Vitesse is na Sparta wel de oudste profclub van Nederland. Het is geen FC Twente of een andere recente fusieclub.

Die Turpin is ook nooit te beroerd voor een controversiële beslissing hè?