• Sport
  • Voetbal #6 Weer eens een EK in Duitsland en Vites weer in de KKD

Drietebuul Het was slecht ja, maar dat was m’n punt niet 😉
Ik ben de tokkies in de stadions gewoon kotsbeu. Ik was vanmiddag bij Heracles, kreeg bijna een beker in m’n nek gegooid vanuit het uitvak. En zo gaat het elke keer.

Het voetbal heeft gewoon een groot tokkieprobleem en is al jaren niet in staat om dat effectief aan te pakken.

trein
    Klopt. Maar aan de andere kant: liever dat alle tokkies van het weekend in zo'n plexiglazen kooi onder politietoezicht staan dan dat ze een nieuwe hobby moeten gaan zoeken. De voetbalinfrastructuur is redelijk op tokkies berekend. Moet er niet aan denken wat busladingen doorgesnoven SBS6 kijkers aan zouden kunnen richten bij het lokale zwembad of hockeyveld.

• Duke replied to this.

Nét niet, voor PSV.

• Luda replied to this.

Auw.

Oei.

6 days later

Feyenoord heeft zoals verwacht totaal niets in te brengen tegen de beste club uit Italië en mijn favoriete club uit mijn geliefde Milaan.

Maar ik begreep dat door de uitschakeling van het Portugese Benfica Nederland volgend jaar weer recht heeft op twee ploegen in de Champions League, dus dat is mooi.

Niet dat het uitmaakt maar Feyenoord toch weer genaaid door de scheids. Dat is inmiddels wel traditie in Europa.

Ajax geeft gewoon de EL vrijwillig op tegen een matig Frankfurt. Wat is die Farioli toch een ontzettende koekwous. Dacht je dat De Boer lelijk kampioen kon worden, moet je dit eens zien.

tsjok
          Blijf je wel jaren horen. "Zelfs in ons slechtste jaar kampioen geworden!!1! WZAWZDB!!!"

trein Ik gun de Arnhemse fans echt hun (Eredivisie)club, maar dit gezeik is toch iedereen zat joh. Deze klucht duurt nu al vijftien jaar (!).

Gewoon opdonderen met deze dubieuze club.

tsjok

Uithuilen en opnieuw beginnen, lijkt me nog steeds de verstandigste optie. Anders houd je elk halfjaar hetzelfde gezeik.

trein misschien wordt deze Verlosser dan toch echt de Verlosser...?

Weer een bepalende fout van een KNVB-fluitist. Het gaat echt nergens meer over.

4 days later

Op NPO1 Extra is Nederland - Spanje te zien met commentaar voor blinden en slechtzienden. Het is echt ontzettend aandoenlijk om te luisteren.