• Sport
  • Voetbal #6 Weer eens een EK in Duitsland en Vites weer in de KKD

Gelukkig weer een rechtvaardige 2-1 voor PSV.

COME ON PSV COME ON PSV

Twee uit vijf, wat knap van PSV! Morgen juichen voor Ajax, Twente en AZ. 😄

AC Milan eruit geknikkerd door Feyenoord, Juventus verliest van PSV. Dit had ik niet vooraf kunnen voorspellen of voorstellen.

Drietebuul

100% hilariteitsgarantie, halverwege volgend seizoen ontslagen om ruimte te maken voor Dirk Kuijt.

Friek Vast goed voor de co-efficient. Ik zit niet meer op X, maar de account daarover was echt geweldig. Voetbal als ingewikkeld wiskundeproject.

Dwersdriever Die heeft echt gouden tijden inderdaad.

Hup Twente, AZ en Ajax!

Het hart van de gemiddelde Tukker heeft het inmiddels begeven.

De rampspoed slaat wel redelijk toe nu. AZ speelt gelijk (is wel door), Twente geeft de winst weg in de extra tijd en daarna ook in de verlenging en Ajax staat inmiddels met een man minder 2-2 tegen Union met nog 60 minuten te gaan. Oef.

• Edited

Haha, Go Ahead is lekker bezig in Eindhoven in de halve finale van de Beker, twee doelpunten in twee minuten 😁

Hup PSV.

tsjok Helaas. Heel Zwolle in rouw.

Hup Heracles of AZ.

Godver.

Ik dacht weer eens af te reizen naar een uitwedstrijd van Twente. Ik deed dat vroeger heel vaak, maar was daar mee gestopt o dat de hoeveelheid tokkies op zowel de thuis als uitvakken veel te groot is.

Ik gaf het vanmiddag weer een kans. Het was na afloop weer knokken. Misschien ver 5 jaar weer. Zo zonde.

trein
          Inderdaad teleurstellend dat je helemaal tot na afloop moet wachten voor je los mag. Zit je toch 90 minuten een beetje voor Jan Lul naar matig voetbal te kijken.