remlof Jammer, ik vond het juist leuk dat ie bij SC Heerenveen zit, dit lijkt me inderdaad wat te hoog gegrepen nog, kan ie zo in één van z’n eerste wedstrijden meteen tegen Inter.
Friek AC Milan eruit geknikkerd door Feyenoord, Juventus verliest van PSV. Dit had ik niet vooraf kunnen voorspellen of voorstellen.
Dwersdriever Friek Vast goed voor de co-efficient. Ik zit niet meer op X, maar de account daarover was echt geweldig. Voetbal als ingewikkeld wiskundeproject.
Luda Drietebuul 100% hilariteitsgarantie, halverwege volgend seizoen ontslagen om ruimte te maken voor Dirk Kuijt.
tsjok De rampspoed slaat wel redelijk toe nu. AZ speelt gelijk (is wel door), Twente geeft de winst weg in de extra tijd en daarna ook in de verlenging en Ajax staat inmiddels met een man minder 2-2 tegen Union met nog 60 minuten te gaan. Oef.
Drietebuul https://www.vi.nl/nieuws/nederland-heeft-zesde-plek-eigenlijk-al-binnen-na-onvergetelijke-europese-week
remlof Haha, Go Ahead is lekker bezig in Eindhoven in de halve finale van de Beker, twee doelpunten in twee minuten 😁