mono Ik heb wel eens in de Geertekerk gestemd, maar ook kies gewoon de dichtsbijzijnde locatie wat meestal iets van een school of kantoorpand is.
Falco In de bestuurskamer van een voetbalclub gestemd waar Pieter Omtzigt grensrechter is en waar ie ook normaal stemt. Deze keer ging Omtzigt echter naar een museum om te stemmen. Is wel wat mediagenieker natuurlijk
Loveless Hier gewoon lekker saai in de gymzaal. Wel iets heel anders dan jarenlang VVD... Strategisch voor GL/PvdA gegaan, hopelijk levert dat een mooi evenwichtig kabinet op. Geen trek in een rechts feestje met de PVV.
Friek janneke141 Hier een doodnormaal, sfeerloos gymzaaltje voor basisschoolleerlingen. Volgende keer ga ik naar de boksschool hier vlakbij, gok ik.
Friek Duke Er zit hier ook een scoutinggebouwtje vlakbij met één particuliere school erin, dat is natuurlijk ook een optie. Hoorde wel dat ze er rare dingen leren..
remlof RTL Nieuws: Om 19.45 uur had 66 procent van de stemgerechtigden zijn stem uitgebracht. Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau Ipsos. In 2017 had op dit tijdstip 73 procent gestemd. Ik vrees dat toch niet alle PVV-stemmers van de bank af hebben kunnen komen.
Friek Gokje qua uitslag: PVV: 30 zetels PvdA/GL: 27 zetels VVD: 26 zetels NSC: 18 zetels D66: 12 zetels BBB: 6 zetels CDA: 4 zetels SP: 4 zetels Volt: 4 zetels PvdD: 4 zetels Denk: 4 zetels CU: 4 zetels SGP: 3 zetels FvD: 3 zetels JA21: 1 zetel
Loveless janneke141 Ik ook niet, denk echt 24 max, met Fransie de grootste op 28/29, VVD 1 of 2 zetels daar weer achter. U hoorde het eerste hier
Drietebuul Duke Dichtstbijzijnde stemlokaal was voor mij op ruim een half uur lopen. Toch maar de auto gepakt.